Топ 15 ползи от SEO оптимизацията за вашия бизнес
Чували ли сте за SEO оптимизация? Най-вероятно и със сигурност сте проучили основите му и как работи. Но обмисляли ли сте и ползите от SEO за вашия бизнес? Време е да разберете.
1. SEO води до по-добро потребителско изживяване
Има много начини да подобрите уебсайта си и да увеличите максимално потребителското изживяване. Това включва предоставяне на вашата аудитория на подходяща информация, свързани снимки или видеоклипове в подкрепа на текст, лесна за навигация в уеб страници или удобна за мобилни устройства конфигурация на уеб сайтове. Всичко това води до по-добро потребителско изживяване. Това води до повече кликвания, повече потенциални клиенти, по-добро възприемане на марката и по-висок процент на реализация.
2. SEO е основен източник на потенциални клиенти
Входящите стратегии са най-ефективният и успешен източник на потенциални клиенти сред бизнеса към бизнеса (B2B), бизнеса към клиента (B2C) и организации с нестопанска цел. Ако не получавате потенциални клиенти от текущите SEO тактики, тогава трябва да преразгледате дейностите си, защото ваш конкурент може да получи вашия дял от пазара.
3. SEO подпомага финализирането на сделки
Статистиката показва, че средно 14,6% от сделките се постигат от SEO потенциални клиенти. SEO оптимизация води до по-висока конверсия, когато клиентът прави реално проучване на вашия продукт или услуга. Тези хора, които правят своите изследвания онлайн, вече имат предвид конкретно изискване и цел.
4. SEO резултати за по-висок процент на конверсия
Доброто класиране на вашия сайт на всички търсачки може да ви гарантира висок процент на конверсия. Вашият целеви пазар ще стане по-наясно с вас, докато поддържате най-високата си позиция. Тъй като клиентите стават все по-запознати с вашата марка и тъй като техните знания за продукти / услуги се увеличават, има голяма възможност за клиентите да сключат сделката с вас.
5. SEO оптимизация ви спестява пари
Search Engine Journal съобщава, че входящите потенциални клиенти всъщност могат да намалят разходите за генериране на потенциални клиенти с 61% спрямо изходящите клиенти. SEO оптимизация намалява разходите за реклама. Когато вече имате най-високо класиране, няма нужда да плащате на кликване или да рекламирате страницата си. Ще продължите да оставате над останалите резултати от търсенето, стига потребителите на интернет да кликват върху вашите връзки за търсене. В допълнение към това, дейностите, свързани с генерирането на входящи клиенти, включват оптимизация на търсачките, управление на социални медии, блогове, препоръки и др. Всички те имат малко или никакви разходи.
6. SEO насърчава местните потребители да посетят физическия магазин след търсенето
След провеждане на местно проучване има голяма тенденция клиентите да посещават местния магазин или заведение. Например въвеждате в търсачката: „Най-добрият ресторант с морски дарове в Сингапур“, след това ще се покажат различни опции. След това потребителят на интернет ще посети своя избор и ще стане клиент на този ресторант. Проучване подкрепя това, като посочва, че 81% от купувачите провеждат своите изследвания онлайн, преди да отидат в магазина и да направят местна покупка.
7. SEO изгражда доверие в марката
Класирането на по-предна позиция може да даде на вашите клиенти представата, че сте един от най-добрите в бранша. Това показва, че сте популярни и много потребители също са ви търсили. От друга страна, клиентите могат да мислят, че все още не сте добре познат или дори нов играч в бранша, ако сте в дъното на резултатите от търсачката.
8. SEO помага за осведомеността за марката
Информираността за марката е степента до която целевият пазар разпознава марка. Това се отнася до това колко добре са запознати клиентите ви с вашия продукт или услуга. Според Investopedia, оптимизацията за търсачки гарантира, че вашият продукт се намира лесно от сайтовете на търсачките чрез редовно и органично търсене. След като останете на върха в класацията, потребителите на интернет ще могат да ви виждат повече. Това води до по-висока тенденция за кликване върху връзката ви, което води потребителите към вашия уебсайт. Едно от предимствата на SEO за вашия бизнес е още по-голямо повишаване на осведомеността на вашата марка.
9. SEO спомага вашият сайт да е Mobile-Friendly
SEO подобрява практическата работа на потребителите, тъй като Google Search включва друг параметър като сигнал за класиране и това се отнася до удобството на уебсайтовете към мобилните устройства. Още през април 2015 г. Google Search заяви, че удобството за мобилни устройства оказва значително влияние върху класирането на уеб сайтове в Google Search. Тази промяна ще доведе до по-добро потребителско изживяване и по-лесно навигиране в уебсайта. Ако искате да направите уебсайта си удобен за мобилни устройства, Google ще ви помогне да започнете.
10. SEO може да бъде дългосрочна маркетингова стратегия
SEO е дългосрочна маркетингова стратегия. Шест (6) месеца е минималната продължителност, за да се постигне оптимално класиране. Освен ако алгоритъмът на Google не бъде променен или други конкуренти имат по-добри SEO стратегии, не е лесно да ви изтеглят надолу в класацията за търсене.
11. SEO Ви помага да спечелите пазарен дял
Това, че сте в върха на списъка за търсене, означава ,че вашият уеб сайт да бъде открит от интернет потребителите. Тези потребители сега се считат за ваши потенциални клиенти. След като намерят необходимата информация от вашия уебсайт, тези потенциални клиенти могат да се превърнат във ваши клиенти. Клиентите могат да направят покупка, да се запишат за членство или да се абонират за бюлетин. Процентът на конверсия се увеличава. След като това се случи, вие допълнително печелите част от пазара.
12. SEO създава синергия на всички маркетингови дейности онлайн
Всички ваши маркетингови стратегии, проведени онлайн, ще допринесат за успеха на усилията ви за оптимизация на търсачките. Маркетинговите дейности като маркетинг на съдържание, e-mail маркетинг, маркетинг в социални медии, блогове, уеб управление, електронна търговия и други ще ви помогнат да получите по-добро класиране на сайта за търсачки. Когато всички ваши маркетингови дейности са интегрирани и приведени в съответствие с обща цел, определено ще постигнете успех във вашите маркетингови стратегии, включително SEO оптимизация.
13. SEO увеличава последователите ви в социалните мрежи
Когато вече излизате на първата страница на сайтовете на търсачките, все повече хора ще знаят за вас. Информираността на вашата марка може да продължи дори до различни канали в социалните медии. Докато потребителите посещават уебсайта ви, е по-вероятно да кликнат върху иконите ви в социалните мрежи и в крайна сметка да ви последват.
14. SEO подобрява скоростта на уебсайта
Скоростта на вашия уеб сайт може да повлияе на класирането ви в различни уеб сайтове на търсачките. Знаете ли, че забавяне на времето за зареждане повече от 2 секунди на вашия уеб сайт ще ви струва 4,3% от продажбата? Скоростта има значение, за да се избегне намаляване на удовлетвореността на клиентите и за по-нататъшно насърчаване на по-доброто потребителско изживяване.
15. SEO ви извежда пред конкуренцията
Ще растете като бизнес, след като внедрите стратегии за дигитален маркетинг в цялостния си организационен план. Тези стратегии включват оптимизация за търсачки. Интегрирането на всичко това заедно ще ви помогне да заемете водеща позиция сред конкурентите на пазара.
Възможността за вашата марка, по отношение на осведомеността на марката е неограничена. Дигиталният свят ни предоставя безброй възможности за изследване с цел постигане на общи цели. Оптимизацията за търсачки е една от стратегиите, които ще ви помогнат да се справите с конкуренцията. SEO се отнася до способността на уебсайт да постига количествени и качествени посещения на уебсайта чрез органични резултати от търсачката. Не забравяйте да приемете предизвикателството и използвайте SEO във ваша полза.