Как да развиете вашия бизнес през 2019 ?

Как да развиете вашия бизнес през 2019 ?

2018-12-07

Всички онлайн маркетингови планове са създадени с цел увеличаване на бизнеса Ви, подобряване на лоялността на клиентите и повишаване на информираността за бранда Ви. С правилната стратегия ще имате възможността да генерирате повече трафик, което след това може да увеличи продажбите на продукти или услуги.

Със сигурност има смисъл да се създаде онлайн маркетингов план - потребителите са онлайн, така че трябва да сте там. Това е добре, но какво ще стане, ако не знаете откъде да започнете?

Изчели сте страшно много информация и навсякъде пишат различни неща за това как да действате със SEO, Социалните медии, Кънтент маркетинг и Бизнес маркетинг. Сигурно вече сте объркани за това от къде да започнете ?

Не се притеснявайте. Направихме списък с дигитални маркетингови стратегии, които да ви помогнат да постигнете вашите онлайн маркетингови цели. Освен това предлагаме опции, които са достатъчно гъвкави, за да се променят според нуждите. Така че, нека да започнем.

ЗАЩО НИ ТРЯБВА ПЛАН ЗА ПАЗАРА НА ОНЛАЙН МАРКЕТИНГ?

Планът за маркетинговата стратегия не трябва да се превърне в масивен доклад. Всяка техника трябва да бъде оценена, анализирана, приоритизирана и след това въведена в действие. Независимо от това, маркетинговият план дава насоки. Ако нямате цели, тогава няма да поставите ресурси в цели и няма да постигнете тези цели. С онлайн маркетинговия план получавате стъпка по стъпка ръководство за успех.

Друга причина, поради която се нуждаете от дигитален маркетингов план, е да ви помогнем да разберете по-добре онлайн пазара си, като използвате цифрови инструменти и обратна връзка. Освен това, ако тази година нямате онлайн маркетингова стратегия, можете да сте сигурни, че вашите конкуренти ще изядат вашия пазарен дял.

Докато все още се опитвате да разберете нещата, вашите конкуренти ядат вашия цифров обяд.

Според Coschedule, търговците, които документират своята стратегия, са с 538% по-голяма вероятност да докладват за успехите си.

КАК ЦЕЛИТЕ СЕ ОТНАСЯТ ДО СТРАТЕГИИ И ИЗПЪЛНЕНИЕ

Когато започнете процеса на създаване на онлайн маркетинговия си план, е от решаващо значение да имате предвид разликата между целите, стратегиите и изпълнението. След като схванете разликите, можете да подобрите плана си за маркетинг на съдържанието.

Освен това ще имате по-добра представа как да свържете всяка функция заедно за оптимизирани резултати. За да започнете, целта е чадърът на това, което искате да постигнете тази година. Това е първото нещо, на което искате да се съсредоточите, преди да получите други подробности. Вашата цел може да бъде да генерирате по 200 долара всеки ден в приходите, като използвате целевата си страница и съдържанието си.

В резултат на това стратегията е как можете да постигнете целта си да постигнете 200 долара на ден приходи. Така че, Вашата онлайн маркетингова стратегия ще бъде да привлечете повече бизнес чрез персонализирана фуния за конвертиране. Сега изпълнението може да бъде да актуализирате уеб сайта си така, че да е по-подходящ за вашата целева аудитория и да произвежда по-персонализирано съдържание с връзки към вашите продукти и подканваща фраза в края на всяка част.

Много онлайн маркетингови планове се провалят, когато не успеят да се съсредоточат само върху изпълнението и да забравят стратегиите и целите.

Когато настройвате изпълнението си, важно е да имате предвид по-голямата картина и как стратегията ви помага да постигнете целта си. Ако можете да разделите целите си от стратегии и изпълнения, можете веднага да работите върху стъпките, които трябва да предприемете, за да постигнете бизнес целите си.

И вие можете да запазите същата цел, но винаги можете да променяте стратегиите и изпълненията си в зависимост от резултатите им. Ако вашият уеб сайт не генерира достатъчно бизнес, колкото бихте желали, тогава продължете да променяте и променяте. С този план сте по-добре подготвени да постигнете целите си и целевата си аудитория.

СТАРТИРАЙТЕ ЧРЕЗ СЪЗДАВАНЕ НА ОБРАЗ НА КУПУВАЧА

За да създадете най-добрия маркетингов план за бизнеса си, трябва да създадете детайлни купувачи. Това са представителства на целевия Ви и идеален клиент/и.

Получавате спецификата на хората си чрез проучване, изслушване и интервюиране на членове на вашата целева аудитория. Освен това е по-добре да основавате вашата личност на реални данни вместо предположения. Ще се радвате да забележите, че купувачите не са трудни за създаване.

Мислете за него като за създаване на герой за книга с фантастика, освен че този герой е толкова близък, колкото и истински. Ако все още се чудите защо купувачите са толкова критични, помислете за това: персоналът на купувача улеснява персонализирането на съобщенията, марката, разработването на продукти, услугите и съдържанието, специално съобразно техните нужди, поведение и очаквания.

В зависимост от размера на вашия бизнес, може да имате между един и двама купувачи. Ако това е първото ви преживяване при създаването на купувач, започнете само с една. Когато се справяте по-добре, можете по-късно да създадете повече персонажи.

След като имате поне един купувач, можете да персонализирате маркетинговите си усилия за различни сектори от вашата целева аудитория. В резултат на това не създавате съобщения на тъмно. Така че, нека се задълбочим малко по-дълбоко в стъпките за настройка на първия си купувач:

Търсете тенденции за това, как вашите клиенти консумират вашето съдържание.

Използвайте уеб формуляри за улавяне на съдържание като размер на фирмата, длъжност, отговорности за работа, местоположение, възрастова група, най-големи предизвикателства, семейно положение, образование, предпочитания за пазаруване и подобни демографски данни.

Посъветвайте се с вашия търговски представител или с представители на отдел "Обслужване на клиенти" за обратна връзка относно видовете клиенти и перспективите, с които взаимодействат най-много.

Интервюирайте перспективите и клиентите по телефона, лично или чрез онлайн чат, за да разберете какво им харесва най-много за вашите продукти и услуги.

Предлагайте стимули, подаръци, за да мотивирате интервюираните да отговорят на вашите въпроси. След това, улеснявайте участието им.

Интервю най-малко от три до пет души за всяка личност.

Следвайте всеки въпрос с "защо".

Ето пример за купувач:


Джеймс Кордова

Възраст: 33-42 години

Пол Мъж

Националност: Испанци

Семеен статус: женен

Образование: Майстори

Ниво на четливост: Класове 10-12

Състояние на семейството: Млади деца 1г. - 7г

Тип кариера: пълно работно време

Кариерен етап: Средно управление

Местоположение: Югоизточна

Доходи Range: $ 65k - $ 80k

Начало на собствеността: Собственост

Урбанизъм: крайградски

Време, прекарано онлайн: 7 - 10 часа

Интереси: Бизнес и финанси


Общи бележки: "Работя в тясно сътрудничество с финансовите и бизнес операции. Основният ми фокус е управлението на финансовите средства от счетоводството до прогнозирането. "Искам да ... намалявам разходите, като същевременно подобрявам производителността, не се занимавам с повтарящи се ръчни процеси, които харесвам ... Намиране на отговори (т.е. решаване на проблеми / пъзели) нещо, което не ми харесва ... неефективно ... губи време.

Не е ли по-лесно сега да приспособявате своите онлайн маркетингови усилия, когато имате профил на купувач.

Определете от какви дигитални инструменти имате нужда.

Важно е да разполагате с необходимите инструменти, за да измерите напредъка си спрямо вашите онлайн маркетингови цели през тази година. Например, ако целта ви е да генерирате 15% повече приходи от онлайн, може би ще трябва да разберете как да произвеждате 30% повече клиенти чрез уеб сайта си.

Независимо от целта си, трябва да я измерите с подходящите цифрови инструменти. Как оценявате резултатите си ще варира в зависимост от вашите нужди и цели.

ОДИТ НА ТЕКУЩИ МАРКЕТИНГОВИ КАНАЛИ И СЪДЪРЖАНИЕ

Докато работите върху своя онлайн маркетингов план, който разширява бизнеса ви, важно е също да проверите настоящите маркетингови усилия и съдържание. По отношение на съдържанието, медиите, които притежавате, могат да включват:

Социални медийни профили

Твоят уеб сайт

Снимки

Писмено съдържание

Собствени канали

Публикации в блога за гости

Може да имате и спечелени медии, което е признание, което сте получили чрез пресата, интервюта, ревюта на компании и хора, които споделят вашето съдържание. Друга част от одита е вашата платена медия, като Вашата онлайн реклама и всичко останало, за което сте платили, за да подобрите осведомеността за марката, експозицията и да увеличите възможностите.

Целта е как можете да получите собственост, спечелени и платени медии, за да работите заедно, за да постигнете вашите онлайн маркетингови цели.

Той също така помага да се разбере как вашите маркетингови изпълнения са работили досега. И все пак, най-важната част е ваша собствена медия. Всяко съобщение, което споделяте за марката си, е съдържателно - това са статии, публикации в социални медии, описания на продукти и други. Когато съдържанието ви е оптимизирано за вашите купувачи, то носи повече потенциални клиенти и трафик.

Каквато и да е целта ви, ще трябва да решите как собственото ви съдържание може да ви помогне да постигнете целите си. Може би една електронна книга, която споделихте през миналата година, успя да стимулира повече потенциални клиенти - ако е така, тогава ще искате да надградите тази инерция и да популяризирате повече електронни книги тази година.

Така че, с този одит, прегледайте всички елементи от собствеността, които са се представили най-добре за вашата марка през предходната година - кои части съдържат най-много клиенти? След това погледнете своите купувачи и как можете да преразгледате някои от по-старите си части за съдържание, за да се обърнете към новосъздадените си купувачи.

Както можете да видите, целта на този одит е да разберем какво работи - да направи повече от тази тази година - и да направи ревизии за медиите, които биха могли да бъдат подобрени. 

Останете в готовност и фокусирайте върху един маркетинг канал

За да започнете своето онлайн пазарно навлизане, помага първо да се съсредоточите върху платеното търсене. Може да сте чували за платено търсене, но все още не сте ясни как работи. Има много дефиниции за платено търсене.

В основата си, платеният маркетинг за търсене означава, че плащате, за спонсорирана малка обява в търсачката и плащате, когато кликвате върху рекламата Ви (PPC) или броя импресии (цена на импресия - CPM). Например, ако притежавате магазин за домашни любимци и някой търси "котешки закуски", рекламата Ви ще се показва в горната част на страницата с резултати от търсенето (SERP).

Ако се чудите защо насочваме първоначалните си усилия към платеното търсене, причината е проста: искате да включите фирмата си в списъка на SERP. Повече от това, когато фирмата Ви е един от първите четири резултата, тя увеличава възможността за кликвания и трафик.

И платеното търсене е най-бързият и най-ефикасен начин да стигнете до върха - особено ако все още не разбирате напълно как да оптимизирате съдържанието си за SEO, което трябва да бъде следващата ви цел. Засега платеното търсене ще доведе до най-добри резултати в най-краткия период от време.

Всъщност първите три резултата в Google получават 58% от кликванията.

Освен това проследяването на платеното търсене е доста бързо и лесно. Всяка ключова дума и инвестиция, която правите, могат да бъдат проследени.

Повече от всички други медии, платеното търсене предлага много прозрачност - и в реално време. Можете да видите кои комбинации от ключови думи и реклами работят най-добре в сравнение с рекламите, които биха могли да използват подобрение.

Какъв е резултатът? Получавате наистина точна възвръщаемост на инвестициите. За да илюстрираме, ако инвестирате $ 300 / месец и получавате 50 реализации за всеки 100 долара, то дори 10% връщане може да се равнява на $ 5,000 от продажбите. Трудно е да се възпроизвеждат тези видове резултати чрез всеки друг маркетингов канал, когато току-що започвате. Да не говорим, платеното търсене може да ви даде незабавен глобален обхват - опитайте се да го направите сами.

Независимо от размера на вашия бизнес, платеното търсене може да бъде съобразено с Вашия бюджет и нужди.

След като кампанията Ви бъде настроена, можете да получите трафик само за няколко минути. И все пак, не става дума само за първоначалния поток на трафика, а за инвестиране в платено търсене, за да получавате последователен трафик всеки ден.

Последователността е ключът към успеха. Друга причина да инвестирате в платено търсене е, че можете да тествате и оптимизирате рекламите си, за да сте сигурни, че са хипер-насочени.

Това е свързан трафик, защото виждат рекламата Ви въз основа на заявката им за търсене.

Ако искате да надградите върху сегашната си клиентска база, можете да направите това също. Например искате да разширите бизнеса си извън града или в града си. С платеното търсене можете да насочвате вашите перспективи по пощенски код, радиус, местоположение и дори демографски данни за домакинствата. Без платено търсене, ще бъде трудно да се конкурирате с подобни фирми в градовете, които искате да се насочите.

Едно от скритите предимства на платеното търсене е способността да видите какво правят вашите конкуренти. Чрез платената Ви кампания за търсене можете да видите местни и национални фирми, които се конкурират с вас на целевите Ви пазари. След това можете да отидете на сайта им, за да получите няколко идеи.

Също така помислете как може да рекламирате ново местоположение или може би се движите на друг адрес. Това ще отнеме известно време, за да се обявят ефективно новините чрез органични методи.

Ако не разполагате с достатъчно трафик на новия си сайт или губите клиенти, защото те продължават да пътуват до старото Ви местоположение, то може да унищожи бизнеса Ви. Вместо това платеното търсене ви дава незабавно присъствие, което може да бъде насочено към районите около новия град или адрес.

             Създали сте купувач, сте извършили проучването, проверили сте съдържанието си и научавате за платено търсене. Вече имате компонентите, от които се нуждаете, за да създадете своя онлайн маркетингов план.

Време е да обединим всичко, за да съставим цялостна, сплотена и стабилна стратегия. Искате да гарантирате, че вашият план картографира екзекуциите, които ще направите, за да постигнете вашите бизнес цели. Настройте своя план като ръководство, което можете да използвате през следващите 12 месеца. Например:

През февруари стартирайте нова електронна книга, персонализирана за персонажа на вашите купувачи, чрез платено търсене.

През юли започнете да проверявате резултатите на вашия уеб сайт, ако е необходимо.

През октомври, да се съсредоточи върху привличането на повече медии под формата на прессъобщения, интервюта и по-достъпни за журналисти и съответните публикации.

С този формат имате не само ръководство, но имате и график, който да следвате.

ОБОБЩАВАЙКИ

Основата на успешната онлайн маркетингова стратегия се свежда до внимателен план.

Вашият резултат трябва да бъде съобразен с вашия бизнес. Не става дума за стратегия за едно цялостно решение, но можете да използвате съветите по-горе, за да създадете уникални за вашата организация.

Имайте предвид, че вашият план е да насочите изпълнителите, които ще изберете за да постигнете бизнес целите си през цялата година. Тъй като вече разбирате разликата между цели, стратегия и изпълнения, няма да ви се налага да се притеснявате, че ще си загубите времето. Така че, развивайте бизнеса си сега, защото другата година ще имате нов план!


Прочети още

Топ 15 ползи от SEO оптимизацията за вашия бизнес

Топ 15 ползи от SEO оптимизацията за вашия бизнес

Чували ли сте за SEO оптимизация? Най-вероятно и със сигурност сте проучили основите му и как работи. Но обмисляли ли сте и ползите от SEO за вашия бизнес? Време е да разберете.

Вижте още
Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

В разговор с уеб администратори Джон Мюлер от Google отговори дали плагиатството на съдържание може да навреди на класирането на сайта. Отговорът на Мюлер даде поглед върху това как Google се справя със сайтове, които крадат съдържание и ефекта, който има върху сайта.

Вижте още
5 лесни SEO стъпки с мощни резултати

5 лесни SEO стъпки с мощни резултати

Когато SEO се прави правилно, може да отнеме много работа. Ето защо толкова много хора са склонни да поемат по преки пътища.За щастие, има някои задачи, които не изискват толкова усилия, в сравнение със задачи като изграждане на връзки, но все пак дават значителни печалби.

Вижте още
Имате онлайн магазин? Увеличете продажбите си чрез SEO оптимизация

Имате онлайн магазин? Увеличете продажбите си чрез SEO оптимизация

Ако искате да увеличите продажбите си, ще ви е нужна SEO оптимизация за да ви виждат повече хора в Google, като оптимизаторите ще се погрижат да Ви качат по-нагоре в листинга на Google.

Вижте още