Ефективна Google Ads реклама за успешен бизнес

AdWords кампании създадени от професионалисти

12

Целеви страници продаващи Вашите продукти и услуги

Отчети за постигнатото и план за действие

Човек средно прекарва в телефона си по 2 часа на ден, а ако работата му е зад компютър, прибавете още 8 часа в дигиталното пространство. В резултат на това все повече бизнеси се пренесоха в интернет пространството и започнаха по-усилено да инвестират в онлайн реклама. Ще добавим и факта, че търсачките и социалните мрежи станаха още по-гъвкави и „умни“ и събирайки данните на всеки, потопил се в мрежата поне веднъж и могат да предложат много прецизно целево таргетиране. Сред най-ефективния начин да достигнете своите потенциални и настоящи клиенти е онлайн рекламната платформа Google Ads. Тя дава възможност на всеки да създава онлайн реклама и по този начин да представя продуктите/услугите си, да гради имидж и т.н. пред прецизирана предварително зададена аудитория. Т. нар. Google Ads реклама има два варианта – „сърч“ и „дисплей“ реклама, които пък предоставят различни възможности да достигнете желаната аудитория. В първия вариант Вашият сайт/продукт/услуга ще излиза на предни позиции при директно търсене по ключови думи и фрази, а при другия - имате възможност за интернет реклама под формата на дисплей банери, които да се появяват на различни позиции в сайтове-партньори на Гугъл. Едно от най-големите предимства на Google Ads рекламата e, че Вие можете да регулирате бюджета си през цялото време (да го намалявате и увеличавате) и да следите всяка минута представянето на Вашите реклами, което ще Ви помогне да оптимизирате бюджета си. Като добавим и опцията за детайлно насочване на рекламите към конкретни потенциални/настоящи клиенти, Вие се сдобивате едно доста мощно оръжие, с което ще постигнете популярност на бранда си, нови клиенти и високи продажби.

Как точно работи Google Ads?

Както споменахме платената реклама в Гугъл има две основни разновидности - „Гугъл сърч“ и “Дисплей нетуърк“. Често сърч Гугъл Адс се обяснява в сравнение с SEO оптимизация на уебсайт. За разлика от нея обаче, Вашият сайт/продукт/услуга се появява при търсене по определени ключови думи в горната или долната част на страницата с резултати с етикет „Реклами“. Вие си плащате, за да излезе уебсайтът Ви на по-горна позиция. Как работи дисплей Google Ads? Изготвят се визии с текст или банери само в текст в различни размери, които веднъж качени в платформата, излизат на различни места из сайтове, като Google сам избира къде да ги покаже, в зависимост от данните и интересите, събрани за съответния потребител от „бисквитките“. Казано по друг начин, ако търсачката е засякла, че се интересувате от бижута, след това дори да влезете е сайт за прогноза, в него ще ви покаже реклами на бижута, позиционирани на различни места и страниците в него. Google Ads е платена реклама в Гугъл, защото плащането става при действие на потребителя, ако е грабнала интереса му – т.нар. pay-per-click (PPC). Това включва цена на клик (cost-per-click (CPC)), цена на придобиване (cost-per-acquisition (CPA)), цена на хиляда импресиии (cost-per-thousand-impressions (CPM)).

Как да пуснете реклама в Гугъл?

Научихте какво представлява платената реклама в търсачката и вероятно вече потривате ръце искате да пуснете своята първа реклама в Гугъл. Не бързайте! Бихте могли да се справите и сами, но за да се сдобиете с желаните резултати, Ви трябва сериозно четене, разучаване, тестване, а всичко това е загуба на време и пари от Ваша страна. Можете да си регистрирате профил в Google (ако още нямате такъв) и да следвате стъпките за създаване на платена реклама. В мрежата има много указания, но Ви съветваме да не инвестирате усилия и средства излишно, а да потърсите google ads специалист. Дори да успеете да нагласите рекламната си кампания сами, Вие се нуждаете от него! Добрият google ads специалист не само е наясно как да намери правилните ключови думи и да работи с тях, а и може много прецизно да дефинира аудиторията и да насочи рекламата към нея; да ползва всички формати по най-добрия начин; да измерва и анализира правилно резултатите, което му позволява своевременно да оптимизира бюджета И не на последно място – той може да ви посъветва колко да инвестирате в една кампания. Имайте предвид, че цените за реклама в Гугъл варират осезаемо. И причината е логична – Вие сами избирате бюджета си! Една кампания може да Ви струва 20 долара, може и да достигне и хиляди. Това се определя на база конкуренцията, честотата на търсене на ключовата дума, какво действие искате от потребителя (плащате за клик, за покупка, за апликация, за импресии и т.н.), кой формат ползвате. Специалистите по онлайн реклама са наясно с тези фактори и могат да Ви посъветва каква цена за реклама в Гугъл да определите и колко дълго и как да рекламирате. Доверете се на тези, които разбират, не експериментирайте!

 

Как ние оптимизираме разходите и постигаме резултати?

Ноу-хау от Google

Royal Technology е сертифициран партньор на Google по отношение на AdWords рекламата. Като такива ние получаваме информация за всички изисквания и промени, за да максимизираме резултатите на нашите клиенти.

8

Опитни специалисти

Нашите експерти са работили над хиляди кампании и познават всички тънкости. Всяка година те са задължени да доказват нивото си пред Google, за да поддържат сертификатите си.

12

Целеви страници

AdWords е мястото, където започва рекламата, но след кликването на нея, потребителя се озовава на Вашия сайт. Доказано е, че използването на специфична целева страница с маркетингово съдържание и дизайн увеличава шансът за продажба на услуга или продукт с над 80%!

7

Прозрачност

След приключването на една рекламна кампания нашият екип предоставя подробен писмен отчет за случилото се. Анализираме резултатите и даваме предложения за бъдеща стратегия. Работим с Вас, за да постигнем целите Ви.

 

Платената реклама в Google Adwords има много разнообразни цели

Тестване на ключови думи, които в последствие да бъдат използвани в цялостната Ви стратегия, която можем да предложим с нашите пакети.
Вкарване на потребители в чисто новия Ви уебсайт създаден примерно изграждане на уеб сайт от нашите специалисти. Така ще научите дали той ефективно предлага услугите Ви. Промоции, които се предлагат ограничено време и поради тази причина не са подходящи за оптимизация.
Изпробване на потенциални нови пазари - таргетирането на нов град или страна в AdWords става с два клика и само няколко дни по-късно можете да научите какво мислят Вашите потенциални клиенти за предложенията Ви.

Свържете се с нас

Ако Вие смятате, че Вашият бизнес трябва да фигурира в Интернет, ние ще Ви помогнем да придобиете нови клиенти за Вашите продукти и услуги, защото ние имаме необходимите решения!

* С натискане на бутона "Изпратете запитване" Вие се съгласявате да обработим Вашите лични данни.