Защо Startup-ите се нуждаят от SEO оптимизация

Защо Startup-ите се нуждаят от SEO оптимизация

2020-08-03

Като основател на стартираща компания може да имате много въпроси относно вашия бизнес, които се нуждаят от адресиране/таргетиране. Нека да предположим, част от тях -Това ли са разходите, които ще понесете тази година?; Какво ще кажете за това - как ще уведомите хората кои сте и нещата, които можете да предоставите, за да отговорите на техните нужди? Изработка на уебсайт и как да бъде той видим в търсачките? Важно ли е SEO още при  стартирането на бизнеса? ...

Създаването на собствен бизнес отнема повече от само пот и сълзи. Стартиращите компании правят всичко по силите си, за да потръгнат нещата. От стратегическо планиране, пазарни проучвания, анализ на конкурентите, генериране на капитал и т.н. Никога не е лесно.

Въпреки тези предизвикателства, нямаме извинение да игнорираме основните необходимости от започването на ново начинание. Сега, за да може хората да намерят вашия бизнес и да знаят кои сте и какво можете да им предложите, едно от решенията, към които можете да се обърнете е SEO оптимизация или оптимизация за търсачките.

Но наистина какво е SEO? Как може то да направи стартъпите успешни? Време е да го разгледаме добре.


SEO оптимизация е основен елемент в днешния бизнес

Оптимизацията за търсачки е от десетилетия. Няма съмнение в това, че SEO ще продължи да управлява онлайн общността за години напред. То се превърна в основен продукт в дигиталния маркетинг, който постави много марки там, където са в момента. Оптимизацията за търсачки помага на бизнеса да остави отпечатък върху умовете на потребителите. Направено правилно, SEO е ефективен за “вдигане на шум” в световната мрежа.


По дефиниция SEO оптимизация или оптимизация за търсачки е техника за дигитален маркетинг, която включва сайтове за търсачки, правилните ключови думи и действания при търсене. Оптимизацията за търсачки се занимава с креативните и техническите компоненти за подпомагане на маркетолозите и собствениците на фирми да постигнат най-добри позиции в различни сайтове за търсачки. Основната цел на SEO е оптимизация на уеб сайтове, което означава по-добър трафик на уеб сайтовете, подобрена видимост на марката и по-добро потребителско изживяване.


Защо стартиращите компании се нуждаят от SEO оптимизация?

Представете си живот без оптимизация за търсачки. Сайтове за търсачки като Ask.com, Bing, Google или Yahoo Search са станали част от ежедневните ни дейности. За собствениците на фирми сайтовете на търсачките са мостови начини, които ги свързват с тяхната целева клиентела. Например, как един известен плажен клуб в Испания може да достигне до своите международни гости, ако не чрез онлайн изследвания и дигитален маркетинг? В света на бизнеса отсъствието на оптимизация за търсачки е немислимо!


На въпрос дали SEO е важно за бизнеса, отговорът определено е да. Оптимизацията за търсачки е изключително важна за стартиращите компании. Трябва да има набор от добре планирани SEO стратегии за постигане на оптимизация на уеб сайта и максимално онлайн присъствие.,


1. Успешните марки не се правят за една нощ

Нека обсъдим с помощта на примери. Каква авиокомпания предпочитате, когато пътувате в чужбина? В проучване на статистическия портал, сред най-важните фактори, които пътуващите вземат предвид при избора на авиокомпания, са цените, наличието на непрекъснати полети, маршрути и разписания и обслужване на клиентите.

Или този - Какъв е вашият доставчик на услуги за мобилни телефони? Verizon ли ви дойде на ум? Обмислили ли сте също AT&T като опция? Без значение коя от тези марки ви е хрумнала, това, което всъщност предполага, е, че подсъзнателно вече имате „любим“ доставчик на услуги, когато става въпрос за вашите телекомуникационни нужди. 

Успешните марки също имат своите предизвикателства. Но работят усилено със своите корпоративни маркетингови стратегии. За да останат релевантни в този цифров свят, тези компании използват налични средства за промотиране на марките. Всъщност в публикация на Forbes пише, че SEO е уместно и трябва да се разглежда от компаниите. Ефективността на SEO и увеличаването на мобилното потребление са сред причините компаниите да инвестират в SEO.


2. Възходът на виртуалния пазар

Според проучване на Международната корпорация за данни (IDC), която е публикувана в Business Wire, има приблизително 3,2 милиарда души с достъп до Интернет през 2016 г. Този виртуален пазар представлява 44% от общото население на света. В допълнение, Search Engine Journal заяви, че 93% от онлайн изживяванията започват с търсене.

Проучването на IDC обясни как светът използва интернет. Ето какво заяви програмният директор на IDC Скот Строун:

”Възползвайте се от този огромен виртуален пазар, като популяризирате своя нов бизнес. Като собственик на бизнес, не можете да си позволите да пропуснете нито един потенциален клиент. Уверете се, че използвате този пазар онлайн чрез оптимизация на търсачките.” 



3. SEO е рентабилен и предлага безкрайни възможности

Като стартираща компания финансовите фактори са основни съображения. Създаването на компания може да доведе до финансова възвръщаемост в бъдеще, но стигането до тази точка може да бъде неудобно пътуване с многобройни предизвикателства по пътя.

Оптимизацията за търсачки е подходяща за стартиращ бизнес. Оптимизацията за търсачки ще ви позволи да достигнете до целевия си пазар и ще ви даде стабилен старт за вашите продукти и услуги. От една страна, това е рентабилна платформа за генериране на потребители. Като направите марката си „търсеща“ чрез търсачките и видима онлайн, целевите ви клиенти най-вероятно ще ви намерят. Когато тези клиенти достигат до вашия уеб сайт, уеб страница или блог, успешно сте генерирали потенциални клиенти на цена, която определено ще отговаря на бюджета ви за маркетинг и продажби. Възходът на платформи за социални медии, сайтове за видео хостинг, блогове и други инструменти го направи изключително евтин за предлагане на продукти и услуги.

За да повтаря отново публикацията на Forbes, SEO е ниска цена в сравнение с разходите, свързани с други форми на онлайн маркетинг (т.е. реклами в социалните медии, водещи покупки, реклама PPC и т.н.).


Нека да обобщим. Стартирането на ново начинание е като да се возиш с влакче в увеселителен парк без спирачки. Изискванията към вашето време и пари може да са по-големи от очакваното. Предизвикателствата идват всеки ден от планирането до пълното функциониране и те никога няма да престанат, освен ако не се откажете.

Въпреки това, с внимателно планиране и правилно изпълнение, някои притеснения могат да бъдат премахнати. Просто приемайте нещата спокойно и преодолявайте предизвикателства едно по едно. По-важното е, ако има нещо, което може да ви освободи от стреса, не се колебайте да вземете тази възможност.

Толкова просто като обмислянето на оптимизация за търсачки е добър начин да ви помогне да стартирате бизнеса си. От една страна, не е скъпо, но ползите, които може да предложи, за да развиете бизнеса си, са неограничени.


Прочети още

Изработка на уебсайт

Изработка на уебсайт – какво е възможно да се обърка

Вие разбирате от бизнес. За да може той да се популяризира и да расте, вие трябва да направите още куп неща и да намерите точните професионалисти.

Вижте още
SEO Оптимизация за Вашия малък бизнес

SEO Оптимизация за Вашия малък бизнес

Много е важно да си първи точно там, където оперираш в локалния бизнес. Ето защо ние сме намерили правилните приложими и успешни практики, които са важни в SEO оптимизация Варна. Всички справки от Google показват, че всички бизнеси, които са успешни на локално ниво са успешни и в глобалния бизнес.

Вижте още
Как да се изгради авторитет в Local SEO

Как да се изгради авторитет в Local SEO 2019

Всяка година, която минава през общността свързана със SEO оптимизация, дискусиите на авторитета зад даден сайт стават все по-важна. Докато авторитетът определено печели по-голямо внимание в средите на SEO, той е особено важен фактор за Local SEO от години.

Вижте още
Как да развиете вашия бизнес през 2019 ?

Как да развиете вашия бизнес през 2019 ?

Всички онлайн маркетингови планове са създадени с цел увеличаване на бизнеса Ви, подобряване на лоялността на клиентите и повишаване на информираността за бранда Ви. С правилната стратегия ще имате възможността да генерирате повече трафик, което след това може да увеличи продажбите на продукти или услуги.

Вижте още