Клиенти, които плащат повече за SEO услуги, отчитат по-високи нива на удовлетвореност

Клиенти, които плащат повече за SEO услуги, отчитат по-високи нива на удовлетвореност

2019-07-08

Скорошно проучване установява, че клиентите, които са склонни да харчат над средното за SEO услугите, са по-склонни да бъдат удовлетворени от клиентите, които харчат по-малко.Средната сума, която американските малки предприятия харчат за SEO услуги, е $ 497.16 на месец. Според проучването, клиентите, които са прекарали над $ 500 на месец, са с 53,3% по-вероятно да бъдат „изключително удовлетворени” в сравнение с тези, които харчат по-малко от $ 500 / месец.

Тези данни са включени в проучване на Backlinko, което проучи 1200 собственици на бизнес с въпроси, свързани с индустрията за SEO услуги. Ето обобщение на основните констатации от проучването.


SEO услуги през 2019 година

    Когато става въпрос за намиране на SEO услуги, повечето собственици на малък бизнес разчитат на референции, търсения в Google и онлайн ревюта. Почти 75% от собствениците на бизнес казват, че репутацията на „доставчик“ на SEO е „много“ или „изключително“ важна при вземането на решение дали да ги наемат. Мястото на доставчика на услуги също е важно съображение. Собствениците на бизнес очакват от SEO доставчиците на услуги са да им помогнат да привлекат нови клиенти и, от своя страна, да печелят повече пари. Собствениците на бизнес също очакват доставчиците на SEO услуги да помогнат за повишаване на осведомеността на марката.

Очевидно повечето от оптимизаторите не отговарят на очакванията, тъй като само 30% от собствениците на фирми биха препоръчали настоящия си доставчик на услуги.

Също така проучването показва, че клиентите, работещи с агенции съобщават, че са по-доволни от клиентите работещи с фрийлансери.

Недоволството от резултатите е причината, поради която клиентите напускат своя доставчик на услуги. Обслужването на клиентите и отзивчивостта бяха причината за второто. И все пак темпът на оборот за SEO оптимизаторите е висок. Над половината от анкетираните клиенти казват, че са работили с няколко доставчици на услуги.


Прочети още

Имаш фризьорски салон? Увеличи ангажиментите си!

Имаш фризьорски салон? Увеличи ангажиментите си

Вие сте собственик на фризьорски салон и искате да увеличите работата си ? Страхотна идея! Ние ще Ви помогнем да увеличите клиентите си! Ами да започваме!

Вижте още
Какво означават цифрите от данните на Google

Какво означават цифрите от данните на Google

Данните ви позволяват да изграждате здрава Facebook аудитория. Данните ви позволяват да проследявате и преобразувате.. И както ще разгледаме днес, данните ви позволяват да разберете по-добре търсачката в сърцето на вашите усилия в SEO оптимизация в Google.

Вижте още
Как да се изгради авторитет в Local SEO

Как да се изгради авторитет в Local SEO 2019

Всяка година, която минава през общността свързана със SEO оптимизация, дискусиите на авторитета зад даден сайт стават все по-важна. Докато авторитетът определено печели по-голямо внимание в средите на SEO, той е особено важен фактор за Local SEO от години.

Вижте още
Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

В разговор с уеб администратори Джон Мюлер от Google отговори дали плагиатството на съдържание може да навреди на класирането на сайта. Отговорът на Мюлер даде поглед върху това как Google се справя със сайтове, които крадат съдържание и ефекта, който има върху сайта.

Вижте още