Клиенти, които плащат повече за SEO услуги, отчитат по-високи нива на удовлетвореност

Клиенти, които плащат повече за SEO услуги, отчитат по-високи нива на удовлетвореност

2019-07-08

Скорошно проучване установява, че клиентите, които са склонни да харчат над средното за SEO услугите, са по-склонни да бъдат удовлетворени от клиентите, които харчат по-малко.Средната сума, която американските малки предприятия харчат за SEO услуги, е $ 497.16 на месец. Според проучването, клиентите, които са прекарали над $ 500 на месец, са с 53,3% по-вероятно да бъдат „изключително удовлетворени” в сравнение с тези, които харчат по-малко от $ 500 / месец.

Тези данни са включени в проучване на Backlinko, което проучи 1200 собственици на бизнес с въпроси, свързани с индустрията за SEO услуги. Ето обобщение на основните констатации от проучването.


SEO услуги през 2019 година

    Когато става въпрос за намиране на SEO услуги, повечето собственици на малък бизнес разчитат на референции, търсения в Google и онлайн ревюта. Почти 75% от собствениците на бизнес казват, че репутацията на „доставчик“ на SEO е „много“ или „изключително“ важна при вземането на решение дали да ги наемат. Мястото на доставчика на услуги също е важно съображение. Собствениците на бизнес очакват от SEO доставчиците на услуги са да им помогнат да привлекат нови клиенти и, от своя страна, да печелят повече пари. Собствениците на бизнес също очакват доставчиците на SEO услуги да помогнат за повишаване на осведомеността на марката.

Очевидно повечето от оптимизаторите не отговарят на очакванията, тъй като само 30% от собствениците на фирми биха препоръчали настоящия си доставчик на услуги.

Също така проучването показва, че клиентите, работещи с агенции съобщават, че са по-доволни от клиентите работещи с фрийлансери.

Недоволството от резултатите е причината, поради която клиентите напускат своя доставчик на услуги. Обслужването на клиентите и отзивчивостта бяха причината за второто. И все пак темпът на оборот за SEO оптимизаторите е висок. Над половината от анкетираните клиенти казват, че са работили с няколко доставчици на услуги.


Прочети още

7 добри SEO практики, които трябва да правите, независимо от това, което Google казва.

7 добри SEO практики, които трябва да правите, независимо от това, което Google казва.

В много отношения органичните класирания за търсене са жизненоважната сила на онлайн бизнес света. SEO специалистите знаят твърде добре, че Google е безмълвен относно това, което влиза в техните алгоритми за класиране при търсене, които те актуализират непрекъснато.

Вижте още
Защо да си направя уеб сайт?

Защо да си направя уебсайт?

В тези динамични дни изграждането на уебсайт е точно толкова лесно, колкото създаването на профил в социалните мрежи. Съвременните платформи ви дават възможност да направите перфектния избор за уебсайт. Но ако търсите наистина важна причина защо да направим собствен сайт, в следващите редове ще откриете нашите неоспорими аргументи за това...

Вижте още
Колко време отнема, колко струва SEO?

Колко време отнема, колко струва SEO?

С над 200 различни фактора за класиране е трудно да се предвиди колко време ще отнеме на един уебсайт за класиране. От опита, който сме придобили до момента можем да Ви споделим, че клиентите обикновено виждат значително подобрение на ключови думи с фрази през първите 90 дни и по-конкурентни срокове за търсене около 180 дни.

Вижте още
Имаш фризьорски салон? Увеличи ангажиментите си!

Имаш фризьорски салон? Увеличи ангажиментите си

Вие сте собственик на фризьорски салон и искате да увеличите работата си ? Страхотна идея! Ние ще Ви помогнем да увеличите клиентите си! Ами да започваме!

Вижте още