Защо да използвам SEO оптимизация?

Защо да използвам SEO оптимизация?

2018-12-27

ЗАЩО Е ВАЖНО SEO?

Ако притежавате бизнес или управлявате уеб сайт от всякакъв вид, вероятно искате трафик на клиенти към него. SEO е важно, защото е специално насочен към това да помогне за подобряване на онлайн присъствието, трафика и в крайна сметка продажбите на услуги и продукти.

Нуждае ли се всеки бизнес от SEO? В повечето случаи, да!

Ако фирмата ви предлага продукти или услуги, които могат да бъдат предложени в интернет пространството, тогава SEO трябва да бъде важен приоритет.Има няколко ситуации, в които SEO може да не е необходимо:

Ако сайтът Ви не е предназначен за намиране. Например, ако имате уеб сайт, посветен на вътрешно обучение само за вашия бизнес. SEO е процес, който не постига успех през нощта. То изисква стратегическо планиране, изпълнение и текущо управление, за да стимулира успеха в SEO.

КАКВО МОЖЕ ДА НАПРАВИ SEO ЗА ВАШИЯТ БИЗНЕС (КЛЮЧОВИ ПОЛЗИ)?

УВЕЛИЧЕН ТРАФИК

Колкото по-добре оптимизиран е Вашият бизнес за ключови думи, толкова повече трафик ще получите. Всъщност, # 1 позицията в Google средно има 27,5% процент на кликване, съгласно проучването на CTR за разширено уеб класиране. Това означава, че ако се класирате на # 1 по дадена ключова дума, то на всеки 100 човека, които търсят дадената дума, ще получите статистически 27-28 посетители. С всяка позиция след това числото пада доста значително.

ПОДОБРЕНА ВИДИМОСТ

Колкото повече ключови думи вашият уеб сайт класира и колкото по-високо те се класират, толкова по-често вашият бранд ще е видим за потенциални клиенти. SEO е директен двигател за подобряване на видимостта и импресиите в резултатите от търсенето.

Надеждността / ДОВЕРИЕ

Уебсайтовете, които се показват по-високо в резултатите от търсенето, се възприемат като по-надеждни. Всъщност 98% от всички потребители търсят фирма, която е посочена на страница 1 от резултатите. Това е така, защото хората се чувстват по-спокойни да използват най-добрите сайтове. Днес всички потребителите в Google искат това и ако сайтът Ви е на върха по време на тяхното търсене, вие сте позиционирани като надежден избор.

БРАНДИНГ

Освен ако не сте лидер във вашата индустрия, е по-малко вероятно вашите клиентида достигнат до Вашите продукти или услуги освен ако не използвате SEO. Ако обаче вашите клиенти започнат да търсят и да намират, че бранда ви е постоянно на върха или близо до върха за техните търсения вие сте на прав път за развитието на своя бранд.

ТРАФИК НА ВИСОКО КАЧЕСТВО

Потенциалните клиенти търсят вашите продукти / услуги онлайн. Включването на SEO позволява всяка страница на уебсайта Ви да бъде входна точка за тези клиенти. Красотата на една добре развита SEO стратегия е, че можете да достигнете успешно до Вашите клиенти.

Това е инвестиция във вашето бъдеще

Когато правите проучване за избор на фирма за SEO, несъмнено ще чуете, че "SEO е процес" и "резултатите не се случват през нощта", което е вярно. Когато инвестирате в SEO, правите това, знаейки, че изплащането на усилията обикновено няма да се случи в продължение на 6-9 месеца. Но след като започнем да реализираме вече свършената работа, ще се възползвате от безплатния трафик в обозримо бъдеще.

Генерира по-висок ROI отколкото другите маркетингови канали

Според статистическите данни от Search Engine Journal, SEO генерираните клиенти имат 14.6% процент на затваряне, докато изходящите потенциални клиенти (като директна поща или печатна реклама) имат процент на затваряне от 1.7%.

Подробна информация за Вашите клиенти

SEO е мощен, защото има много показатели, които могат да ви разкажат повече за посетителите на уебсайта Ви. Не само можете да получите информация за демографските данни, интересите, локализацията и устройството от аналитиката, но можете да получите много информация за това къде се намира потребителят в процеса на вземане на решения, като проучите какви ключови думи водят до трафик чрез Google Search Console.

Ефективно разходване на финансите

SEO е една от най-рентабилните форми на маркетинг. Когато сте оптимизирали точните ключови думи, потребителите вече се интересуват от съдържанието на стоките или услугите, които предлагате. Вашата работа е просто да ги убедите, че сте подходящият партньор. След като започнете да класирате добре конкретни фрази, ще получите ползата от последователен трафик всеки месец. Много малко маркетингови канали могат да постигнат същия резултат.

ВАШИТЕ КОНКУРЕНТИ ГО ПРАВЯТ

Ако вашият бизнес има продукти или услуги, които се търсят онлайн, тогава имате конкуренти, които вече правят SEO. Ако искате да разширите бизнеса си и да бъдете там, където потребителите търсят, тогава и вие трябва да инвестирате в SEO услуги. Това е единственият начин да се конкурирате дългосрочно, освен ако по някаква причина хората спрат да използват интернет за търсене, което скоро няма да се случи.

Потребителски опит и използваемост

Когато хората посещават уебсайта Ви, вие естествено искате те да имат положителна емоция, защото те имат пряка връзка с възприятието на вашия бизнес. За всяка успешна кампания за SEO, потребителският опит и общата използваемост са ключов фокус. Google даде ясно да се разбере, че дават приоритет на по-малки сайтове, когато предоставяме на потребителите по-добро цялостно преживяване.

ЧАСТ НА ОБЩАТА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГИЯ

Всеки успешен бизнес има много различни маркетингови канали, действащи в даден момент. SEO е идеален инструмент за други маркетингови канали и винаги трябва да бъде част от това. Например, ако един от вашите маркетингови канали е Платено търсене, в идеалния случай бихте го съчетани със SEO, така че когато потенциалните клиенти търсят вашите предложения те ще могат да ги видят. На свой ред това ще завладее повече клиенти в SERP, което ще увеличи вероятността те да дойдат при вас вместо да влязат при конкурент.

ОФЛАЙН ПРОДАЖБИ

Според проучване, извършено от Accenture, 88% от потребителите търсят онлайн, преди да купуват в магазините. Ако не бъдете намерени по време на процеса на търсене, тогава не можете да очаквате, че потребителите ще ви потърсят или запомнят..

ВИСОКО ИЗМЕРИМА

SEO е изключително измерима. С помощта на Google Анализ можете да видите количеството на трафика и начина, по който тя съответства на целите, конкретно с органичното търсене. Освен това можете да използвате Google Search Console, за да видите точните ключови думи, които водят до трафик. Това е изключително ценна информация, която позволява на вашия екип за интернет маркетинг да бъде още по-успешен.

ОСЪЩЕСТВЯВАТ РАЗХОДИТЕ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА КЛИЕНТИТЕ

SEO трафика е безплатен. Ако сте в състояние постоянно да получавате насочен трафик към уебсайта си, безспорно ще увеличите потенциалните си клиенти / продажби. Ако го направите на практика без разходи, това значително ще намали разходите за придобиване, като по този начин ще подобри рентабилността на вашия бизнес.

КАК ХОРА СЕ ИЗСЛЕДВАТ СЕГА (КЪДЕ КЛИЕНТИТЕ СА)

Според Internet Live Stats, Google обработва над 40 000 търсения в секунда, което се равнява на приблизително 3,5 милиарда търсения на ден. В рамките на тези търсения са Вашите клиенти! Те използват Google за проучване и закупуване на това, което трябва да предложите.

ДОСТИГНИ КЛИЕНТА НА ВСИЧКИ НИВА В ПОКУПКАТА

Създаването на съдържание и оптимизирането на това съдържание за различните етапи във фунията за купуване увеличава вероятността да бъдете избран, когато дойде време да решите. Можете да използвате SEO, за да се покажете за често срещани въпроси, които даден потребител може да попита, когато сте на етап информираност. Можете също така да създавате казуси или други форми на полезно SEO съдържание, когато сте в етап на вземане на решение. Накрая можете да създадете страници с оферти, талони и други елементи.

Прочети още

SEO оптимизация за дропшипинг сайтове

Какво е дропшипинг и на какво трябва да обърнем повече внимание?

Днес често ни се налага да работим от вкъщи, а защо пък не и за нещо странично, допълнителен доход в подкрепа на месечния ни бюджет.

Вижте още
Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

В разговор с уеб администратори Джон Мюлер от Google отговори дали плагиатството на съдържание може да навреди на класирането на сайта. Отговорът на Мюлер даде поглед върху това как Google се справя със сайтове, които крадат съдържание и ефекта, който има върху сайта.

Вижте още
SEO оптимизация

Какво е SEO оптимизация и защо не трябва да се игнорира?

В днешният дигитализиран свят, за да е успешен един бизнес, то задължително трябва да предлага онлайн услуги и да има онлайн платформа.

Вижте още
Клиенти, които плащат повече за SEO услуги, отчитат по-високи нива на удовлетвореност

Клиенти, които плащат повече за SEO услуги, отчитат по-високи нива на удовлетвореност

Когато става въпрос за намиране на SEO услуги, повечето собственици на малък бизнес разчитат на референции, търсения в Google и онлайн ревюта. Почти 75% от собствениците на бизнес казват, че репутацията на „доставчик“ на SEO е „много“ или „изключително“ важна при вземането на решение дали да ги наемат.

Вижте още