безплатен сайт

Научете как може да се сдобиете с безплатен сайт.

2020-03-10

Ако вие отговаряте на критерийте по-долу това означава, че можете да кандидатствате и да бъдете одобрени. Ако смятате, че отговаряте на критериите се свържете с нас в страница Контакти

Информация за допустимите кандидати, както и необходимите документи и информация за успешната подготовка на проектите.

1. Допустими кандидати :

1.1.   Да бъдат микро, малки или средни предприятия (т.е. от 1 до 249 души персонал).

Ако предприятието е микро (от 1 до 9 души персонал) да има задължително седалище в гр. Варна, гр. Бургас, гр. Ловеч, гр. Ямбол, гр. Враца и т.н. и т.н.  Това е важно, тъй като не е допустимо да кандидатстат микро предприятия със седалище на територията на малки населени места (например такива като Белослав, Аврен, Берковица, Мездра и пр.)

Ако предприятието е малко или средно ( т.е. от 10 до 249 души персонал) могат да бъдат от територията на всички населени места – от областни до малки градове.

За по-голямо улеснение предлагаме да участват винаги предприятия, които имат седалище на територията на областни  градове.

1.2. Допустимите кандидати трябва да имат Код на икономическа дейност в някой от следните сектори:

Високотехнологични и средно високотехнологични  промишлени производства:

С20 „Производство на химични продукти“; C21 „Производството на лекарствени вещества и продукти“; C26 „Производството на компютърна и комуникационна техника, електронни и оптични продукти“; С27 „Производство на електрически съоръжения“; С28 „Производство на машини и оборудване, с общо и специално предназначение“; С29 „Производство на автомобили, ремаркета и полуремаркета“; С30 „Производство на превозни средства, без автомобили“.

Интензивни на знание услуги:

J58 „Издателска дейност“; J59 „Производството на филми и телевизионни предавания, звукозаписване и издаване на музика“; J60 „Радио- и телевизионна дейност“; J61 „Далекосъобщения“; J62 „Дейности в областта на информационните технологии“; J63 „Информационни услуги“; М72 „Научноизследователска и развойна дейност“.

Нискотехнологични и средно нискотехнологични  промишлени производства:

С10 „Производство на хранителни продукти“; С11 „Производство на напитки“; С13 „Производство на текстил и изделия от текстил, без облекло“; С14 „Производство на облекло“; С15 „Обработка на кожи; производство на обувки и други изделия от обработени кожи без косъм“; С16 „Производство на дървен материал и изделия от дървен материал и корк, без мебели; производство на изделия от слама и материали за плетене“; С17 „Производство на хартия, картон и изделия от хартия и картон“; С18 „Печатна дейност и възпроизвеждане на записани носители“; С19 „Производство на кокс и рафинирани нефтопродукти“; С22 „Производство на изделия от каучук и пластмаси“; С23 „Производство на изделия от други неметални минерални суровини“; С24 „Производство на основни метали“; С25 „Производство на метални изделия, без машини и оборудване“; С31 „Производство на мебели“; С32 „Производство, некласифицирано другаде“; С33 „Ремонт и инсталиране на машини и оборудване“.

ВАЖНО: В Кодове С10 „Производство на хранителни продукти“  и С11 „Производство на напитки“  НЕ могат да кандидатстват :

∙ 10.1 „Производство и преработка на месо; производство на месни продукти, без готови ястия”;

∙ 10.2. „Преработка и консервиране на риба и други водни животни, без готови ястия”;

∙ 10.3 „Преработка и консервиране на плодове и зеленчуци, без готови ястия”;

∙ 10.4. „Производство на растителни и животински масла и мазнини”;

∙ 10.5. „Производство на мляко и млечни продукти”;

∙ 10.6. „Производство на мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти”;

∙ 10.81. „Производство на захар”;

∙ 10.83. „Преработка на кафе и чай”;

∙ 10.84. Производство на хранителни подправки и овкусители;

∙ 10.91. „Производство на готови храни за животни”;

∙ 11.02. „Производство на вина от грозде”;

∙ 11.03. „Производство на други ферментирали напитки”;

∙ 11.06. „Производство на малц”


Необходими документи и информация:

2.1. Отчет за приходите и разходите и Счетоводен баланс (индивидуален) за последните две приключени финансови години. Например ако е приключена 2019г. ще ни трябват отчети за 2019 и 2018г. Ако 2019г. не е приключена ще ни трябват за 2017 и 2018г.   Имат възможност да правят служебна справка в Търговския регистър за счетоводни отчети, но ако фирмите са приключили 2019г. там най-вероятно няма да бъдат качени все още финансовите им отчети за 2019г. и в този смисъл ще трябва да им ги изискваме)

2.2. Отчет за заетите лица, средствата за работна заплата и други разходи за труд за последните две приключени финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си - в идентичен формат на този, в който са подадени към НСИ.

2.3. Справка за група предприятия за последните две приключени финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си.

В случай че кандидатът не съставя посочената справка същият следва да представи списък на предприятията, с които формира група предприятия.

2.4. Да бъде направено описание на Основната дейност на предприятието-кандидат.

2.5. Кандидатите следва да имат валиден Електронен подпис издаден на Управителя на дружеството. Електронният подпис е задължителен и се използва за подаването на проекта в системата.

При повече въпроси се обадете на:

тел: +359884559566

мейл: [email protected]

Прочети още

Как да се изгради авторитет в Local SEO

Как да се изгради авторитет в Local SEO 2019

Всяка година, която минава през общността свързана със SEO оптимизация, дискусиите на авторитета зад даден сайт стават все по-важна. Докато авторитетът определено печели по-голямо внимание в средите на SEO, той е особено важен фактор за Local SEO от години.

Вижте още
SEO оптимизация

Какво е SEO оптимизация и защо не трябва да се игнорира?

В днешният дигитализиран свят, за да е успешен един бизнес, то задължително трябва да предлага онлайн услуги и да има онлайн платформа.

Вижте още
Задължителни елементи на успешната стратегия за SEO оптимизация

Задължителни елементи на успешната стратегия за SEO оптимизация

Всеки собственик на бизнес иска да остане актуален и да увеличи приходите. Създаването на мощна стратегия за SEO оптимизация може да им помогне да постигнат целите си. Стратегия за SEO оптимизация обикновено се състои от техники, Off-Page и On-Page, използвани за подобряване на видимостта на уеб сайта Ви.

Вижте още
Имаш фризьорски салон? Увеличи ангажиментите си!

Имаш фризьорски салон? Увеличи ангажиментите си

Вие сте собственик на фризьорски салон и искате да увеличите работата си ? Страхотна идея! Ние ще Ви помогнем да увеличите клиентите си! Ами да започваме!

Вижте още