Топ 15 ползи от SEO оптимизацията за вашия бизнес
21.10.2020 г.Чували ли сте за SEO оптимизация? Най-вероятно и със сигурност сте проучили основите му и как работи. Но обмисляли ли сте и ползите от SEO за вашия бизнес? Време е да разберете.
2018-11-30
3 Съвета за WooCommerce SEO
Чудите се как да управлявате по-насочен трафик, за да увеличите продажбите си? Google Анализ вече ви дава ценни данни за органичния Ви трафик. Всичко, което трябва да направите, е да разгледате по-задълбочено отчетите си в Google Анализ и да предприемете правилните мерки за увеличаване на органичния Ви трафик и продажби. В тази статия ще ви покажем някои ефективни WooCommerce SEO съвети, които можете да предприемете, за да увеличите своя SEO трафик и продажби.
1. Активирайте подобреното проследяване на електронната търговия
За да разберете как трафикът на търсачките оказва влияние върху продажбите и приходите Ви, ще трябва да активирате проследяването на подобрената електронна търговия на сайта си.
В Google Анализ засиленото проследяване на електронната търговия ви предоставя по-подробни данни за поведението при пазаруване на клиентите си, отколкото традиционното проследяване на електронната търговия. Когато е активиран на сайта Ви, той Ви дава мощни отчети като:
Поведение на пазаруване
Поведение в Checkout
Продуктови списъци Изпълнение
Търговска ефективност
2. Използвайте Yoast SEO Plugin
Използването на SEO плъгин на вашия сайт е от съществено значение за оптимизиране на вашия уеб сайт за търсачки и привличане на потенциални клиенти.
Този плъгин Ви позволява да избирате ключова дума за фокус върху всяка страница на сайта си и след това ви предлага предложения да го използвате правилно на тази страница. Фокусирането върху правилните ключови думи гарантира, че сайтът Ви привлича правилните посетители, които вероятно ще бъдат преобразувани в потенциални клиенти и клиенти.
3. Проследявайте ефективността на ключовите думи за фокус
Чрез проследяването на ефективността на ключовите думи за фокус можете да видите коя от вашите страници се справя добре в търсачките. Тя ви помага да определите кои ключови думи са насочени към по-органичен трафик към вашия сайт. Можете също така да получите данни, задвижвани от данни, относно избора на ключови думи за фокусиране за увеличаване на органичния трафик.
В Google Анализ персонализираните величини са точно като стандартните величини, като пол, регион, всички страници, източници на трафик и т.н., освен ако не ги създадете сами. Като активирате персонализираните величини, можете да събирате и анализирате данни, които са от значение за уебсайта си, като проследяване на ключовите думи, които Google Analytics не проследява извън полето.
Свържете се с нас за безплатна консултация!
Чували ли сте за SEO оптимизация? Най-вероятно и със сигурност сте проучили основите му и как работи. Но обмисляли ли сте и ползите от SEO за вашия бизнес? Време е да разберете.
Ако притежавате бизнес или управлявате уеб сайт от всякакъв вид, вероятно искате трафик на клиенти към него. SEO е важно, защото е специално насочен към това да помогне за подобряване на онлайн присъствието, трафика и в крайна сметка продажбите на услуги и продукти. Нуждае ли се всеки бизнес от SEO ? В Повечето случаи, да!
Оптимизацията за търсачки е от десетилетия. Няма съмнение в това, че SEO ще продължи да управлява онлайн общността за години напред. То се превърна в основен продукт в дигиталния маркетинг, който постави много марки там, където са в момента.
81% от хората изследват бизнес или услуга в интернет, преди да вземат решение за покупка. Това са 25,92 милиона души, които търсят бизнеси онлайн. И все пак 46% от собствениците на фирми са посочили „Бизнесът в момента не се нуждае от такъв“ като своя №1 причина за липса на уеб сайт. Ние не сме статистици, но можем да видим, че това е изключено.