seo Варна

3 съвета за WooCommerce SEO

2018-11-30

3 Съвета за WooCommerce SEO

Чудите се как да управлявате по-насочен трафик, за да увеличите продажбите си? Google Анализ вече ви дава ценни данни за органичния Ви трафик. Всичко, което трябва да направите, е да разгледате по-задълбочено отчетите си в Google Анализ и да предприемете правилните мерки за увеличаване на органичния Ви трафик и продажби. В тази статия ще ви покажем някои ефективни WooCommerce SEO съвети, които можете да предприемете, за да увеличите своя SEO трафик и продажби.

1. Активирайте подобреното проследяване на електронната търговия

За да разберете как трафикът на търсачките оказва влияние върху продажбите и приходите Ви, ще трябва да активирате проследяването на подобрената електронна търговия на сайта си.

В Google Анализ засиленото проследяване на електронната търговия ви предоставя по-подробни данни за поведението при пазаруване на клиентите си, отколкото традиционното проследяване на електронната търговия. Когато е активиран на сайта Ви, той Ви дава мощни отчети като:

Поведение на пазаруване

Поведение в Checkout

Продуктови списъци Изпълнение

Търговска ефективност

2. Използвайте Yoast SEO Plugin

Използването на SEO плъгин на вашия сайт е от съществено значение за оптимизиране на вашия уеб сайт за търсачки и привличане на потенциални клиенти.

Този плъгин Ви позволява да избирате ключова дума за фокус върху всяка страница на сайта си и след това ви предлага предложения да го използвате правилно на тази страница. Фокусирането върху правилните ключови думи гарантира, че сайтът Ви привлича правилните посетители, които вероятно ще бъдат преобразувани в потенциални клиенти и клиенти.

3. Проследявайте ефективността на ключовите думи за фокус

Чрез проследяването на ефективността на ключовите думи за фокус можете да видите коя от вашите страници се справя добре в търсачките. Тя ви помага да определите кои ключови думи са насочени към по-органичен трафик към вашия сайт. Можете също така да получите данни, задвижвани от данни, относно избора на ключови думи за фокусиране за увеличаване на органичния трафик.

В Google Анализ персонализираните величини са точно като стандартните величини, като пол, регион, всички страници, източници на трафик и т.н., освен ако не ги създадете сами. Като активирате персонализираните величини, можете да събирате и анализирате данни, които са от значение за уебсайта си, като проследяване на ключовите думи, които Google Analytics не проследява извън полето.

Свържете се с нас за безплатна консултация!

Прочети още

Какво означават цифрите от данните на Google

Какво означават цифрите от данните на Google

Данните ви позволяват да изграждате здрава Facebook аудитория. Данните ви позволяват да проследявате и преобразувате.. И както ще разгледаме днес, данните ви позволяват да разберете по-добре търсачката в сърцето на вашите усилия в SEO оптимизация в Google.

Вижте още
6 Общo погрешни схващания, от които Изпълнителните директори се водят при изработването на уеб сайт

6 Общo погрешни схващания, от които Изпълнителните директори се водят при изработка на уеб сайт

Помните ли последния си проект за изработка на уеб сайт? Надхвърлихте бюджета, пропуснахте крайните срокове и останахте разочаровани от почти всички участници в някакъв момент. Повечето изпълнителни директори имат сериозни погрешни схващания за изработката на уеб сайт.

Вижте още
Защо да си направя уеб сайт?

Защо да си направя уебсайт?

В тези динамични дни изграждането на уебсайт е точно толкова лесно, колкото създаването на профил в социалните мрежи. Съвременните платформи ви дават възможност да направите перфектния избор за уебсайт. Но ако търсите наистина важна причина защо да направим собствен сайт, в следващите редове ще откриете нашите неоспорими аргументи за това...

Вижте още
SEO Оптимизация за Вашия малък бизнес

SEO Оптимизация за Вашия малък бизнес

Много е важно да си първи точно там, където оперираш в локалния бизнес. Ето защо ние сме намерили правилните приложими и успешни практики, които са важни в SEO оптимизация Варна. Всички справки от Google показват, че всички бизнеси, които са успешни на локално ниво са успешни и в глобалния бизнес.

Вижте още