seo Варна

3 съвета за WooCommerce SEO

2018-11-30

3 Съвета за WooCommerce SEO

Чудите се как да управлявате по-насочен трафик, за да увеличите продажбите си? Google Анализ вече ви дава ценни данни за органичния Ви трафик. Всичко, което трябва да направите, е да разгледате по-задълбочено отчетите си в Google Анализ и да предприемете правилните мерки за увеличаване на органичния Ви трафик и продажби. В тази статия ще ви покажем някои ефективни WooCommerce SEO съвети, които можете да предприемете, за да увеличите своя SEO трафик и продажби.

1. Активирайте подобреното проследяване на електронната търговия

За да разберете как трафикът на търсачките оказва влияние върху продажбите и приходите Ви, ще трябва да активирате проследяването на подобрената електронна търговия на сайта си.

В Google Анализ засиленото проследяване на електронната търговия ви предоставя по-подробни данни за поведението при пазаруване на клиентите си, отколкото традиционното проследяване на електронната търговия. Когато е активиран на сайта Ви, той Ви дава мощни отчети като:

Поведение на пазаруване

Поведение в Checkout

Продуктови списъци Изпълнение

Търговска ефективност

2. Използвайте Yoast SEO Plugin

Използването на SEO плъгин на вашия сайт е от съществено значение за оптимизиране на вашия уеб сайт за търсачки и привличане на потенциални клиенти.

Този плъгин Ви позволява да избирате ключова дума за фокус върху всяка страница на сайта си и след това ви предлага предложения да го използвате правилно на тази страница. Фокусирането върху правилните ключови думи гарантира, че сайтът Ви привлича правилните посетители, които вероятно ще бъдат преобразувани в потенциални клиенти и клиенти.

3. Проследявайте ефективността на ключовите думи за фокус

Чрез проследяването на ефективността на ключовите думи за фокус можете да видите коя от вашите страници се справя добре в търсачките. Тя ви помага да определите кои ключови думи са насочени към по-органичен трафик към вашия сайт. Можете също така да получите данни, задвижвани от данни, относно избора на ключови думи за фокусиране за увеличаване на органичния трафик.

В Google Анализ персонализираните величини са точно като стандартните величини, като пол, регион, всички страници, източници на трафик и т.н., освен ако не ги създадете сами. Като активирате персонализираните величини, можете да събирате и анализирате данни, които са от значение за уебсайта си, като проследяване на ключовите думи, които Google Analytics не проследява извън полето.

Свържете се с нас за безплатна консултация!

Прочети още

Имаш фризьорски салон? Увеличи ангажиментите си!

Имаш фризьорски салон? Увеличи ангажиментите си

Вие сте собственик на фризьорски салон и искате да увеличите работата си ? Страхотна идея! Ние ще Ви помогнем да увеличите клиентите си! Ами да започваме!

Вижте още
Как да изградим авторитет и релевантност в локалното SEO

Как да изградим авторитет и релевантност в локалното SEO

Технологиите прогресивно променят начина, по който правим бизнес. Вече е по-лесно да намерите услуги и продукти на местно ниво. Всички, включително възрастните хора, разчитат на онлайн търсене, за да открият местна информация или бизнес. Излишно е да казваме, че всеки бизнес уебсайт трябва да бъде оптимизиран за Local SEO.

Вижте още
Изработка на уебсайт

Изработка на уебсайт – какво е възможно да се обърка

Вие разбирате от бизнес. За да може той да се популяризира и да расте, вие трябва да направите още куп неща и да намерите точните професионалисти.

Вижте още
5 причини защо всеки бизнес се нуждае от уеб сайт

5 причини защо всеки бизнес се нуждае от уеб сайт

81% от хората изследват бизнес или услуга в интернет, преди да вземат решение за покупка. Това са 25,92 милиона души, които търсят бизнеси онлайн. И все пак 46% от собствениците на фирми са посочили „Бизнесът в момента не се нуждае от такъв“ като своя №1 причина за липса на уеб сайт. Ние не сме статистици, но можем да видим, че това е изключено.

Вижте още