Имаш фризьорски салон? Увеличи ангажиментите си
10.10.2018 г.Вие сте собственик на фризьорски салон и искате да увеличите работата си ? Страхотна идея! Ние ще Ви помогнем да увеличите клиентите си! Ами да започваме!
2018-11-30
3 Съвета за WooCommerce SEO
Чудите се как да управлявате по-насочен трафик, за да увеличите продажбите си? Google Анализ вече ви дава ценни данни за органичния Ви трафик. Всичко, което трябва да направите, е да разгледате по-задълбочено отчетите си в Google Анализ и да предприемете правилните мерки за увеличаване на органичния Ви трафик и продажби. В тази статия ще ви покажем някои ефективни WooCommerce SEO съвети, които можете да предприемете, за да увеличите своя SEO трафик и продажби.
1. Активирайте подобреното проследяване на електронната търговия
За да разберете как трафикът на търсачките оказва влияние върху продажбите и приходите Ви, ще трябва да активирате проследяването на подобрената електронна търговия на сайта си.
В Google Анализ засиленото проследяване на електронната търговия ви предоставя по-подробни данни за поведението при пазаруване на клиентите си, отколкото традиционното проследяване на електронната търговия. Когато е активиран на сайта Ви, той Ви дава мощни отчети като:
Поведение на пазаруване
Поведение в Checkout
Продуктови списъци Изпълнение
Търговска ефективност
2. Използвайте Yoast SEO Plugin
Използването на SEO плъгин на вашия сайт е от съществено значение за оптимизиране на вашия уеб сайт за търсачки и привличане на потенциални клиенти.
Този плъгин Ви позволява да избирате ключова дума за фокус върху всяка страница на сайта си и след това ви предлага предложения да го използвате правилно на тази страница. Фокусирането върху правилните ключови думи гарантира, че сайтът Ви привлича правилните посетители, които вероятно ще бъдат преобразувани в потенциални клиенти и клиенти.
3. Проследявайте ефективността на ключовите думи за фокус
Чрез проследяването на ефективността на ключовите думи за фокус можете да видите коя от вашите страници се справя добре в търсачките. Тя ви помага да определите кои ключови думи са насочени към по-органичен трафик към вашия сайт. Можете също така да получите данни, задвижвани от данни, относно избора на ключови думи за фокусиране за увеличаване на органичния трафик.
В Google Анализ персонализираните величини са точно като стандартните величини, като пол, регион, всички страници, източници на трафик и т.н., освен ако не ги създадете сами. Като активирате персонализираните величини, можете да събирате и анализирате данни, които са от значение за уебсайта си, като проследяване на ключовите думи, които Google Analytics не проследява извън полето.
Свържете се с нас за безплатна консултация!
Вие сте собственик на фризьорски салон и искате да увеличите работата си ? Страхотна идея! Ние ще Ви помогнем да увеличите клиентите си! Ами да започваме!
Технологиите прогресивно променят начина, по който правим бизнес. Вече е по-лесно да намерите услуги и продукти на местно ниво. Всички, включително възрастните хора, разчитат на онлайн търсене, за да открият местна информация или бизнес. Излишно е да казваме, че всеки бизнес уебсайт трябва да бъде оптимизиран за Local SEO.
Вие разбирате от бизнес. За да може той да се популяризира и да расте, вие трябва да направите още куп неща и да намерите точните професионалисти.
81% от хората изследват бизнес или услуга в интернет, преди да вземат решение за покупка. Това са 25,92 милиона души, които търсят бизнеси онлайн. И все пак 46% от собствениците на фирми са посочили „Бизнесът в момента не се нуждае от такъв“ като своя №1 причина за липса на уеб сайт. Ние не сме статистици, но можем да видим, че това е изключено.