Изработка на сайт от тип онлайн магазин
01.09.2021 г.В днешно време за успеха на един бизнес е важно да има атрактивен и функционален уебсайт. Покрай пандемичната обстановка все повече компаниите започнаха...
2018-11-30
3 Съвета за WooCommerce SEO
Чудите се как да управлявате по-насочен трафик, за да увеличите продажбите си? Google Анализ вече ви дава ценни данни за органичния Ви трафик. Всичко, което трябва да направите, е да разгледате по-задълбочено отчетите си в Google Анализ и да предприемете правилните мерки за увеличаване на органичния Ви трафик и продажби. В тази статия ще ви покажем някои ефективни WooCommerce SEO съвети, които можете да предприемете, за да увеличите своя SEO трафик и продажби.
1. Активирайте подобреното проследяване на електронната търговия
За да разберете как трафикът на търсачките оказва влияние върху продажбите и приходите Ви, ще трябва да активирате проследяването на подобрената електронна търговия на сайта си.
В Google Анализ засиленото проследяване на електронната търговия ви предоставя по-подробни данни за поведението при пазаруване на клиентите си, отколкото традиционното проследяване на електронната търговия. Когато е активиран на сайта Ви, той Ви дава мощни отчети като:
Поведение на пазаруване
Поведение в Checkout
Продуктови списъци Изпълнение
Търговска ефективност
2. Използвайте Yoast SEO Plugin
Използването на SEO плъгин на вашия сайт е от съществено значение за оптимизиране на вашия уеб сайт за търсачки и привличане на потенциални клиенти.
Този плъгин Ви позволява да избирате ключова дума за фокус върху всяка страница на сайта си и след това ви предлага предложения да го използвате правилно на тази страница. Фокусирането върху правилните ключови думи гарантира, че сайтът Ви привлича правилните посетители, които вероятно ще бъдат преобразувани в потенциални клиенти и клиенти.
3. Проследявайте ефективността на ключовите думи за фокус
Чрез проследяването на ефективността на ключовите думи за фокус можете да видите коя от вашите страници се справя добре в търсачките. Тя ви помага да определите кои ключови думи са насочени към по-органичен трафик към вашия сайт. Можете също така да получите данни, задвижвани от данни, относно избора на ключови думи за фокусиране за увеличаване на органичния трафик.
В Google Анализ персонализираните величини са точно като стандартните величини, като пол, регион, всички страници, източници на трафик и т.н., освен ако не ги създадете сами. Като активирате персонализираните величини, можете да събирате и анализирате данни, които са от значение за уебсайта си, като проследяване на ключовите думи, които Google Analytics не проследява извън полето.
Свържете се с нас за безплатна консултация!
В днешно време за успеха на един бизнес е важно да има атрактивен и функционален уебсайт. Покрай пандемичната обстановка все повече компаниите започнаха...
Всички онлайн маркетингови планове са създадени с цел увеличаване на бизнеса Ви, подобряване на лоялността на клиентите и повишаване на информираността за бранда Ви. С правилната стратегия ще имате възможността да генерирате повече трафик, което след това може да увеличи продажбите на продукти или услуги.
Много е важно да си първи точно там, където оперираш в локалния бизнес. Ето защо ние сме намерили правилните приложими и успешни практики, които са важни в SEO оптимизация Варна. Всички справки от Google показват, че всички бизнеси, които са успешни на локално ниво са успешни и в глобалния бизнес.
Ако искате да увеличите продажбите си, ще ви е нужна SEO оптимизация за да ви виждат повече хора в Google, като оптимизаторите ще се погрижат да Ви качат по-нагоре в листинга на Google.