seo Варна

3 съвета за WooCommerce SEO

2018-11-30

3 Съвета за WooCommerce SEO

Чудите се как да управлявате по-насочен трафик, за да увеличите продажбите си? Google Анализ вече ви дава ценни данни за органичния Ви трафик. Всичко, което трябва да направите, е да разгледате по-задълбочено отчетите си в Google Анализ и да предприемете правилните мерки за увеличаване на органичния Ви трафик и продажби. В тази статия ще ви покажем някои ефективни WooCommerce SEO съвети, които можете да предприемете, за да увеличите своя SEO трафик и продажби.

1. Активирайте подобреното проследяване на електронната търговия

За да разберете как трафикът на търсачките оказва влияние върху продажбите и приходите Ви, ще трябва да активирате проследяването на подобрената електронна търговия на сайта си.

В Google Анализ засиленото проследяване на електронната търговия ви предоставя по-подробни данни за поведението при пазаруване на клиентите си, отколкото традиционното проследяване на електронната търговия. Когато е активиран на сайта Ви, той Ви дава мощни отчети като:

Поведение на пазаруване

Поведение в Checkout

Продуктови списъци Изпълнение

Търговска ефективност

2. Използвайте Yoast SEO Plugin

Използването на SEO плъгин на вашия сайт е от съществено значение за оптимизиране на вашия уеб сайт за търсачки и привличане на потенциални клиенти.

Този плъгин Ви позволява да избирате ключова дума за фокус върху всяка страница на сайта си и след това ви предлага предложения да го използвате правилно на тази страница. Фокусирането върху правилните ключови думи гарантира, че сайтът Ви привлича правилните посетители, които вероятно ще бъдат преобразувани в потенциални клиенти и клиенти.

3. Проследявайте ефективността на ключовите думи за фокус

Чрез проследяването на ефективността на ключовите думи за фокус можете да видите коя от вашите страници се справя добре в търсачките. Тя ви помага да определите кои ключови думи са насочени към по-органичен трафик към вашия сайт. Можете също така да получите данни, задвижвани от данни, относно избора на ключови думи за фокусиране за увеличаване на органичния трафик.

В Google Анализ персонализираните величини са точно като стандартните величини, като пол, регион, всички страници, източници на трафик и т.н., освен ако не ги създадете сами. Като активирате персонализираните величини, можете да събирате и анализирате данни, които са от значение за уебсайта си, като проследяване на ключовите думи, които Google Analytics не проследява извън полето.

Свържете се с нас за безплатна консултация!

Прочети още

Топ 15 ползи от SEO оптимизацията за вашия бизнес

Топ 15 ползи от SEO оптимизацията за вашия бизнес

Чували ли сте за SEO оптимизация? Най-вероятно и със сигурност сте проучили основите му и как работи. Но обмисляли ли сте и ползите от SEO за вашия бизнес? Време е да разберете.

Вижте още
Защо да използвам SEO оптимизация?

Защо да използвам SEO оптимизация?

Ако притежавате бизнес или управлявате уеб сайт от всякакъв вид, вероятно искате трафик на клиенти към него. SEO е важно, защото е специално насочен към това да помогне за подобряване на онлайн присъствието, трафика и в крайна сметка продажбите на услуги и продукти. Нуждае ли се всеки бизнес от SEO ? В Повечето случаи, да!

Вижте още
Защо Startup-ите се нуждаят от SEO оптимизация

Защо Startup-ите се нуждаят от SEO оптимизация

Оптимизацията за търсачки е от десетилетия. Няма съмнение в това, че SEO ще продължи да управлява онлайн общността за години напред. То се превърна в основен продукт в дигиталния маркетинг, който постави много марки там, където са в момента.

Вижте още
5 причини защо всеки бизнес се нуждае от уеб сайт

5 причини защо всеки бизнес се нуждае от уеб сайт

81% от хората изследват бизнес или услуга в интернет, преди да вземат решение за покупка. Това са 25,92 милиона души, които търсят бизнеси онлайн. И все пак 46% от собствениците на фирми са посочили „Бизнесът в момента не се нуждае от такъв“ като своя №1 причина за липса на уеб сайт. Ние не сме статистици, но можем да видим, че това е изключено.

Вижте още