Как да се изгради авторитет в Local SEO 2019
Всяка година, която минава през общността свързана със SEO оптимизация, дискусиите на авторитета зад даден сайт стават все по-важна.
Това е особено вярно през последната година, тъй като Google направи повече актуализации на основния алгоритъм, който изглежда показва по-голям акцент върху авторитета и значимостта.
Докато авторитетът определено печели по-голямо внимание в средите на SEO, той е особено важен фактор за Local SEO от години.
Отстъпвайки назад, за да погледнем по-широко картинката с Local SEO , просто има смисъл, че авторитетът ще бъде основен фактор.
Потребител, който търси местна услуга, най-вероятно ще избере авторитетна марка, която има солидна репутация.
Доверието е от съществено значение за всеки бизнес да води клиентите надолу по пътя на купувача.
И така, как местният бизнес изгражда авторитет в своята общност и в своята ниша?
1. Създайте истински полезно съдържание
Една от най-често срещаните неща, които се чуват в общността на SEO оптимизация в продължение на години, е фразата „съдържанието е краля“.
Всеки път, когато някой кажеше това, беше доста сигурно, че ще чуеш някой да отговори с „Публикувам X блогове седмично, но това не помага на моята класация“.
Причината за това е проста. Качеството винаги надминава количеството.
Съдържанието се отразява само на състоянието „краля“, когато то действително доставя стойност.
Потребителите очакват да отговорят на въпросите си при извършване на търсене и кликване към сайт.
И Google със сигурност няма да класира даден сайт само защото съдържа много публикации.
Създаването на съдържание в името на създаването на съдържание не помага на никого.
Приложимостта е от ключово значение
Когато създавате съдържание за местен бизнес, един от най-добрите подходи е да се определи какво е уникално за вертикала на сайта Ви в района ви.
Ако можете да идентифицирате такива възможности, ще можете да вкарате съдържание на сайта си, което да е полезно за целевата ви демографска група, което може да доведе до това, по-квалифицираните потенциални купувачи да прочетат съдържанието ви.
Например, ако пишете съдържание за фирма за ремонт на фондации в централен Тексас, пишете за това как правилно да направите хидроизолация на сутерена, за да избегнете повреда на основата, няма смисъл.
Защо? Защото домовете в Тексас почти никога не разполагат с мазе.
Вместо това, търсенето на възможности да се пише за начините, по които собствениците на жилища могат да защитят своите основи от нуждата от ремонт поради обичайните почвени типове, ще бъде по-продуктивно.
Този тип съдържание ще помогне на клиентите да разрешат един основен (и много уместен) проблем, като същевременно създадат осведоменост за вашата марка, ако някога се нуждаят от фирма за ремонт.
Ако е възможно, станете известна личност
За някои местни фирми, като агенции за недвижими имоти, създаването на съдържание, което помага да се говори в района, който обслужваме е чудесен начин да се помогне за изграждането на авторитет за уеб сайт на бизнеса.
Когато хората посещават тези типове уеб сайтове, може да е изключително полезно да имате повече информация, специфична за местоположението.
Това обаче не е стратегия, която всички местни предприятия трябва да се опитат да внедрят на сайта си.
При създаването на съдържание за местен ресурс е важно да се има предвид намерението и уместността, така че съдържанието да не стане просто безсмислено на сайта Ви.
2. Помислете по различен начин за локалните връзки
Връзките за местни сайтове работят малко по-различно, отколкото със сайт, който ще се счита за „предприятие“.
Има много повече връзки, отколкото само "авторитет на домейн". Когато казваме това, не искаме хората да спрат да гледат авторитета на домейна. Просто повтарям, че това не е единственият показател за качеството на връзките. Това е особено вярно по отношение на връзки за местен сайт.
През годините имах много разговори с Грег Гифърд относно начина, по който двамата се обръщаме към местните връзки, но мисля, че той го каза най-добре по време на презентацията си в Pubcon Florida 2019.
В своята презентация Гифорд каза, че при търсене на връзки към местен сайт почти трябва да се възползвате от пазарен подход.
Тъй като това беше част от подхода ми от няколко години, той наистина ми допадна.
Винаги съм бил вярващ в това, че разглеждам уместността на даден сайт и стойността, която той ще има за клиента, когато търси връзки за местните си SEO клиенти.
Например, докато получавате връзка от сайт с висок DA, помислете за силата, с която получавате нещо от местна асоциация или възможност за спонсорство за сайта, с който работите.
Да кажем, че успяхте да получите връзка за вашата ортодонтска практика, като спонсорирате местен малък отбор.
Не само, че връзката ще пренесе властта на местно значение към вашия сайт, но вие ще се възползвате и от това да поставите бизнеса си пред по-квалифицирани клиенти. Това е така, защото много спонсорства като този също имат включване в допълнителни маркетингови материали като повод за спонсорство.
В моя опит в областта на Local SEO през последните пет години, тези видове връзки преместват иглата далеч повече за местните фирми, особено когато са в двойка с цитиращата сграда.
Това е като да получите най-доброто от двата маркетингови света чрез усилията си за изграждане на връзки.
Така разпространете традиционните си маркетингови крила и получете възможно най-голямо въздействие от усилията си.
3. Поставете акцент върху качествените ревюта
През последните няколко години качествените прегледи на клиенти станаха по-важни за успеха на местния бизнес в резултатите от търсенето.
Когато клиентът остави публичен преглед на даден бизнес, Google може да разбере по-добре какво клиентите мислят за вашите продукти или услуги.
Това помага на вашата марка да изгради повече авторитет, което може да доведе до по-добро представяне в SERP.
И никога не подценявайте стойността, която тези прегледи предлагат на потенциалните клиенти.
Моля, обърнете внимание на употребата на думата „качество“.
Ако сте започнали да четете този раздел и веднага започнахте да се опитвате да разберете какъв е най-добрият начин да играете системата, като получавате фалшиви отзиви, слизате по грешен път.
Фалшивите отзиви са чудесен начин да покажете данните си в Google My Business, което е истинска болка за възстановяване.
Качеството е от ключово значение.
Google иска да види широк спектър от прегледи за бизнеса и единственият начин да направите това е чрез получаване на реални отзиви от реални клиенти.
Плюс това, това ще ви даде няколко възможности за изграждане на авторитет пред потенциалните бъдещи клиенти.
Макар че всички ние обичаме да имаме пет звезди прегледи на нашите предприятия, просто няма да работи по този начин през повечето време.
Клиентите ще се разстроят в някакъв момент и ще оставят отрицателен преглед. Това е, което правите с този преглед.
Отделете време да отговорите на клиента и се опитайте да направите опита им по-добър.
Този отговор може също така да покаже на бъдещите клиенти, че се интересувате от подобряването на бизнеса си и дори може да допринесе положително за тяхното решение за покупка за бизнеса ви.
Също така се уверете, че следвате указанията за сайтовете, върху които се опитвате да се съсредоточите.
Ако възнамерявате да направите повече прегледи към бизнеса си, уверете се, че тези прегледи ще продължат и няма да бъдат маркирани за нарушаване на указанията.
Бъдете Droid-ът, който Вашите клиенти търсят
Органът е ключов, когато става дума за Local SEO и наистина може да помогне на бизнеса да се представя добре в резултатите от търсенето.
Като инвестирате в създаването на права на местен сайт, създавате положителен ефект на пулсации, който може да окаже огромно влияние върху цялостната кампания.
Поддържайте авторитета на първо място в ума си с всичките си усилия на страницата и извън страницата и аз съм уверен, че ще видите положителни резултати.
Може да отнеме известно време, но това ще означава дълготрайни резултати, което е това, което искате, в дългосрочен план.