Изработка на уебсайт

Изработка на уебсайт – какво е възможно да се обърка

2021-10-05

Вие разбирате от бизнес. За да може той да се популяризира и да расте, вие трябва да направите още куп неща и да намерите точните професионалисти. Една от основните стъпки е изработката на уебсайт, който да бъде лесен за ползване, атрактивен и да разполага с всички необходими функционалности, за да реализирате желаните цели – запитвания, поръчки, съобщаване на важна информация и т.н. За целта трябва да се свържете със специалист или фирма за изработка на сайтове.

След като направите това, започвате да чакате резултата. Но резултат не идва, бави се прекалено много или накрая получавате нещо, което изобщо не сте си представяли. Да, случва се. При изработката на уеб сайт могат да се объркат много неща.

  • Лошо изпълнение поради неясно задание - Едно от най-важните неща, които трябва да направите при задание за изработка на уеб сайт е да седнете внимателно с човека/компанията и да го брифирате в детайли каква е целта на сайта. Разкажете за бизнеса и компанията си, както е направено до момента в тази насока, какво не и какво желаете да се случи. Добрите специалисти могат да ви консултират в процеса на работа, но те не са гадатели и трябва да имат ясно дефинирана крайна цел. В противен случай вие си представяте един сайт с едни функционалности, а накрая получавате друг.

  • Технически препятствия - Бъдете реалисти за това какво искате като изработка на уеб сайт. В най-добрия случай можете да покажете примерен уеб сайт, за да сте сигурни, че вашата представа може да се реализира. Нерядко възложители идват с някакви футуристични идеи, които дори изпълнителите да се наемат да правят, в процеса на работа виждат, че е невъзможно да се реализират.

  • Юридически пречки - Ако имате по-специфичен бизнес, който изисква свързване на допълнителни софтуерни решения към вашия уебсайт или складиране на специфични данни, вие трябва да сте оторизирани да ги събирате и ползвате. Преди да дадете заявка за професионална изработка на уебсайт, се убедете, че имате легалното право да ползвате функционалностите, които искате да ви бъдат добавени/създадени. Иначе ще платите висока цена за специфична изработка на сайт, който после няма да можете да ползвате.

  • Нефункционален дизайн - Много е важно да имате някаква визия за уебсайта си и също така да се вслушате в това, което ви казват експертите. Понякога визията, която искате, може да не обслужва правилно целта на сайта ви или по някакъв начин „убива“ негова важна функционалност. Когато общувате с уеб дизайнер, е важно да му обясните какво точно искате, каква е целта на сайта, преди да започне да прави дизайна.

  • Некомпетентни изпълнители - Да намерите точната фирма или специалист, занимаващ се с изработка на уеб сайтове, е предизвикателство и има вероятност да бъдете подведени и да възложите задачата на „експерт“, който да не ви свърши работата качествено.

Решението в тази ситуация е да спрете да работите с него навреме и да потърсите друг, който да отговори на очакванията ви.

Ние от Royal Technology сме имали не един и два случая, когато при нас идват клиенти със започната, но некачествена или недовършена работа от други.

изработка на сайтНеотдавна при нас дойде една от най-големите фирми в строителството и ни сподели, че са започнали изработка на уеб сайт с препоръчан специалист, но за съжаление специалистът не се е справил добре, а те искат да завършат уебсайта си. Приехме молбата на нашият клиент с разбиране и разгледахме свършената работа дотук. Оказа се, че има страшно много пропуски, както в сигурността, така и в съдържанието на уебсайта. Начинът по който се визуализираше информацията беше непрофесионален и неясен. Нашите програмисти разгледаха внимателно работата и заедно взехме решение да започнем сайта отначало. Щеше да е по-трудно да работим по нещо започнато и недовършено. Това беше правилното решение, за да удовлетворим желанието на клиента да има работещ сайт максимално бързо.

Основната цел бе да се промени целия облик на сайта, за да стане уникален и достатъчно атрактивен за потребителите. Предизвикателството при тази поръчка за изработка на сайт, се състоеше в това, че трябваше да обедини няколкото бизнеса на клиента в един сайт, така че да изглежда разбираем и лесен за ориентиране. Когато потребител влезе в него, да може лесно да открие как да заяви желаната услуга или да направи поръчка. Самият клиент беше доста претенциозен, но това ни мотивира още повече, а от друга страна винаги е добре, когато клиентът знае точно какво иска при задание за изработка на фирмен сайт.

Въпреки че проектът беше голям и започнахме от самото начало, ние се съобразихме с неговата спешна нужда и успяхме да изпълним всички условия по договора си за изработка на сайт по-рано от предвиденото и да го завършим за два месеца. Клиентите бяха във възторг от резултата и ни поздравиха за перфектно свършената работа, впечатлени колко добре сме разбрали бизнеса и нуждите му.

Ние също бяхме много горди от резултата, в който не се бяхме съмнявали. Като фирма за дигитален маркетинг, винаги полагаме много усилия, за да удовлетворим нуждите на клиента - без значение дали поръчката е изработка на уеб сайт, SEO оптимизация, дигитална реклама, дизайн и др.. - така че да постигнем висока ефективност.

Прочети още

Как да се изгради авторитет в Local SEO

Как да се изгради авторитет в Local SEO 2019

Всяка година, която минава през общността свързана със SEO оптимизация, дискусиите на авторитета зад даден сайт стават все по-важна. Докато авторитетът определено печели по-голямо внимание в средите на SEO, той е особено важен фактор за Local SEO от години.

Вижте още
Как да изградим авторитет и релевантност в локалното SEO

Как да изградим авторитет и релевантност в локалното SEO

Технологиите прогресивно променят начина, по който правим бизнес. Вече е по-лесно да намерите услуги и продукти на местно ниво. Всички, включително възрастните хора, разчитат на онлайн търсене, за да открият местна информация или бизнес. Излишно е да казваме, че всеки бизнес уебсайт трябва да бъде оптимизиран за Local SEO.

Вижте още
Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

В разговор с уеб администратори Джон Мюлер от Google отговори дали плагиатството на съдържание може да навреди на класирането на сайта. Отговорът на Мюлер даде поглед върху това как Google се справя със сайтове, които крадат съдържание и ефекта, който има върху сайта.

Вижте още
Топ 15 ползи от SEO оптимизацията за вашия бизнес

Топ 15 ползи от SEO оптимизацията за вашия бизнес

Чували ли сте за SEO оптимизация? Най-вероятно и със сигурност сте проучили основите му и как работи. Но обмисляли ли сте и ползите от SEO за вашия бизнес? Време е да разберете.

Вижте още