Изработка на уебсайт

Изработка на уебсайт – какво е възможно да се обърка

2021-10-05

Вие разбирате от бизнес. За да може той да се популяризира и да расте, вие трябва да направите още куп неща и да намерите точните професионалисти. Една от основните стъпки е изработката на уебсайт, който да бъде лесен за ползване, атрактивен и да разполага с всички необходими функционалности, за да реализирате желаните цели – запитвания, поръчки, съобщаване на важна информация и т.н. За целта трябва да се свържете със специалист или фирма за изработка на сайтове.

След като направите това, започвате да чакате резултата. Но резултат не идва, бави се прекалено много или накрая получавате нещо, което изобщо не сте си представяли. Да, случва се. При изработката на уеб сайт могат да се объркат много неща.

  • Лошо изпълнение поради неясно задание - Едно от най-важните неща, които трябва да направите при задание за изработка на уеб сайт е да седнете внимателно с човека/компанията и да го брифирате в детайли каква е целта на сайта. Разкажете за бизнеса и компанията си, както е направено до момента в тази насока, какво не и какво желаете да се случи. Добрите специалисти могат да ви консултират в процеса на работа, но те не са гадатели и трябва да имат ясно дефинирана крайна цел. В противен случай вие си представяте един сайт с едни функционалности, а накрая получавате друг.

  • Технически препятствия - Бъдете реалисти за това какво искате като изработка на уеб сайт. В най-добрия случай можете да покажете примерен уеб сайт, за да сте сигурни, че вашата представа може да се реализира. Нерядко възложители идват с някакви футуристични идеи, които дори изпълнителите да се наемат да правят, в процеса на работа виждат, че е невъзможно да се реализират.

  • Юридически пречки - Ако имате по-специфичен бизнес, който изисква свързване на допълнителни софтуерни решения към вашия уебсайт или складиране на специфични данни, вие трябва да сте оторизирани да ги събирате и ползвате. Преди да дадете заявка за професионална изработка на уебсайт, се убедете, че имате легалното право да ползвате функционалностите, които искате да ви бъдат добавени/създадени. Иначе ще платите висока цена за специфична изработка на сайт, който после няма да можете да ползвате.

  • Нефункционален дизайн - Много е важно да имате някаква визия за уебсайта си и също така да се вслушате в това, което ви казват експертите. Понякога визията, която искате, може да не обслужва правилно целта на сайта ви или по някакъв начин „убива“ негова важна функционалност. Когато общувате с уеб дизайнер, е важно да му обясните какво точно искате, каква е целта на сайта, преди да започне да прави дизайна.

  • Некомпетентни изпълнители - Да намерите точната фирма или специалист, занимаващ се с изработка на уеб сайтове, е предизвикателство и има вероятност да бъдете подведени и да възложите задачата на „експерт“, който да не ви свърши работата качествено.

Решението в тази ситуация е да спрете да работите с него навреме и да потърсите друг, който да отговори на очакванията ви.

Ние от Royal Technology сме имали не един и два случая, когато при нас идват клиенти със започната, но некачествена или недовършена работа от други.

изработка на сайтНеотдавна при нас дойде една от най-големите фирми в строителството и ни сподели, че са започнали изработка на уеб сайт с препоръчан специалист, но за съжаление специалистът не се е справил добре, а те искат да завършат уебсайта си. Приехме молбата на нашият клиент с разбиране и разгледахме свършената работа дотук. Оказа се, че има страшно много пропуски, както в сигурността, така и в съдържанието на уебсайта. Начинът по който се визуализираше информацията беше непрофесионален и неясен. Нашите програмисти разгледаха внимателно работата и заедно взехме решение да започнем сайта отначало. Щеше да е по-трудно да работим по нещо започнато и недовършено. Това беше правилното решение, за да удовлетворим желанието на клиента да има работещ сайт максимално бързо.

Основната цел бе да се промени целия облик на сайта, за да стане уникален и достатъчно атрактивен за потребителите. Предизвикателството при тази поръчка за изработка на сайт, се състоеше в това, че трябваше да обедини няколкото бизнеса на клиента в един сайт, така че да изглежда разбираем и лесен за ориентиране. Когато потребител влезе в него, да може лесно да открие как да заяви желаната услуга или да направи поръчка. Самият клиент беше доста претенциозен, но това ни мотивира още повече, а от друга страна винаги е добре, когато клиентът знае точно какво иска при задание за изработка на фирмен сайт.

Въпреки че проектът беше голям и започнахме от самото начало, ние се съобразихме с неговата спешна нужда и успяхме да изпълним всички условия по договора си за изработка на сайт по-рано от предвиденото и да го завършим за два месеца. Клиентите бяха във възторг от резултата и ни поздравиха за перфектно свършената работа, впечатлени колко добре сме разбрали бизнеса и нуждите му.

Ние също бяхме много горди от резултата, в който не се бяхме съмнявали. Като фирма за дигитален маркетинг, винаги полагаме много усилия, за да удовлетворим нуждите на клиента - без значение дали поръчката е изработка на уеб сайт, SEO оптимизация, дигитална реклама, дизайн и др.. - така че да постигнем висока ефективност.

Прочети още

Изработка на сайт

Изработка на сайт от тип онлайн магазин

В днешно време за успеха на един бизнес е важно да има атрактивен и функционален уебсайт. Покрай пандемичната обстановка все повече компаниите започнаха...

Вижте още
Колко време отнема, колко струва SEO?

Колко време отнема, колко струва SEO?

С над 200 различни фактора за класиране е трудно да се предвиди колко време ще отнеме на един уебсайт за класиране. От опита, който сме придобили до момента можем да Ви споделим, че клиентите обикновено виждат значително подобрение на ключови думи с фрази през първите 90 дни и по-конкурентни срокове за търсене около 180 дни.

Вижте още
Задължителни елементи на успешната стратегия за SEO оптимизация

Задължителни елементи на успешната стратегия за SEO оптимизация

Всеки собственик на бизнес иска да остане актуален и да увеличи приходите. Създаването на мощна стратегия за SEO оптимизация може да им помогне да постигнат целите си. Стратегия за SEO оптимизация обикновено се състои от техники, Off-Page и On-Page, използвани за подобряване на видимостта на уеб сайта Ви.

Вижте още
Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

В разговор с уеб администратори Джон Мюлер от Google отговори дали плагиатството на съдържание може да навреди на класирането на сайта. Отговорът на Мюлер даде поглед върху това как Google се справя със сайтове, които крадат съдържание и ефекта, който има върху сайта.

Вижте още