Как да изградите авторитет в Local SEO?

Как да изградите авторитет в Local SEO?

2020-05-14

Всяка година, през която минава SEO общността, дискусиите на авторитета зад даден сайт стават все по-разпространени. Това е особено вярно през последната година, тъй като Google направи повече актуализации на основния алгоритъм, който изглежда показва по-голям акцент върху авторитета и значимостта. Докато авторитетът определено печели по-голямо внимание в по-широкия аспект на SEO, той е особено критичен фактор за Local SEO от години.

Отстъпвайки назад, за да погледнем по-широката Local SEO картина, се разбира ясно, че авторитетът ще бъде основен фактор. Потребител, който търси местна услуга, най-вероятно ще избере авторитетна марка, която има солидна репутация. Доверието е от съществено значение за всеки бизнес, за да води клиентите към купувача. И така, как местният бизнес изгражда авторитет в своята общност и в своята ниша?

1. Създайте истински полезно съдържание

Едно от най-често срещаните неща, които се чуват в общността на SEO в продължение на години, е фразата „съдържанието е крал / кралица“. Всеки път, когато някой казва това, е почти сигурно, че ще чуеш някой да отговори с „Публикувам X блогове седмично, но това не помага на моят ранкинг“. Причината за това е проста. Качеството винаги надминава количеството. Съдържанието се отразява само на състоянието „крал / кралица“, когато то действително доставя стойност. Потребителите очакват да отговорят на въпросите си при извършване на търсене и кликване към сайт. И Google със сигурност няма да класира даден сайт само защото има много пълнеж.Създаването на съдържание в името на създаването на съдържание не помага на никого.

Съответствието е от ключово значение

Когато създавате съдържание за местен бизнес, един от най-добрите подходи е да се определи какво е уникално за сайта Ви във Вашият район. Ако можете да идентифицирате такива възможности, ще можете да предоставите съдържание на сайта си, което да е полезно за целевата ви демографска група, което може да доведе до това, по-квалифицираните потенциални купувачи да прочетат съдържанието ви. Например, ако пишете съдържание за фирма за ремонтни дейности в централен Тексас и пишете за това как правилно да направите хидроизолация на сутерена, за да избегнете повреда на основата, няма да има смисъл. Защо? Защото домовете в Тексас почти никога не разполагат с мазе. Вместо това, търсенето на възможности да се пише за начините, по които собствениците на жилища могат да защитят своите основи от нуждата от ремонт поради обичайните почвени типове, ще бъде по-продуктивно. Този тип съдържание ще помогне на клиентите да разрешат един основен (и много уместен) проблем, като същевременно създадат осведоменост за вашата марка и ако някога се нуждаят от ремонт те ще се сетят за вас.. Съдържанието трябва да бъде подходящо и наистина полезно.

Ако е възможно, станете общностен ресурс

         За някои местни фирми, като агенции за недвижими имоти, създаването на съдържание, което помага да се говори в областта, която обслужват, е чудесен начин да се помогне за изграждането на авторитет за уебсайта на бизнеса. Когато хората посещават тези типове сайтове, може да е изключително полезно да имате повече информация, специфична за местоположението. Това обаче не е стратегия, която всички местни предприятия трябва да се опитат да внедрят на сайта си. Никой не гледа в уебсайта на местния водопроводчик за идеи за ресторанти, които са приятелски настроени към кучета, когато планират уикенда си. При създаването на съдържание за местен ресурс е важно да се има предвид намерението и уместността, така че съдържанието да не стане просто безсмислен пълнеж на сайта Ви.

 

2. Помислете по различен начин за локалните връзки

Връзките за местни сайтове работят малко по-различно, отколкото с сайт, който би се считал за „предприятие“. Има много повече връзки, отколкото само „авторитет на домейн“. Когато казвам това, не искам да кажа, че хората трябва да спрат да гледат домейна. Просто повтарям, че това не е единственият показател за качеството на връзките. Това е особено вярно по отношение на връзки за местен сайт. През годините е имало много разговори с Грег Гилфорд относно начина, по който се доближава до местните връзки, но мисля, че той го каза най-добре по време на презентацията си в Pubcon Florida 2019. В своята презентация Гифорд казва, че при търсене на връзки за местен сайт почти винаги трябва да се възползвате от пазарен подход. Тъй като това беше част от подхода ми от няколко години, той наистина ми допадна. Винаги съм вярвал в това, че разглеждам уместността на даден сайт и стойността, която той ще има за клиента, когато търси връзки за местните си SEO клиенти. Например, докато получавате връзка от сайт с висок DA, помислете за силата, с която получавате нещо от местна асоциация или възможност за спонсорство за сайта, с който работите. Да кажем, че успяхте да получите връзка за вашата ортодонтска практика, като спонсорирате местен малък отбор. Не само, че връзката ще пренесе властта на местно значение към вашия сайт, но вие ще се възползвате и от това да поставите бизнеса си пред по-квалифицирани клиенти. Това е така, защото много спонсорства като това също имат включване в допълнителни маркетингови материали като повод за спонсорствата. В моя опит в областта на Local SEO през последните пет години, тези видове връзки имат резултат далеч повече за местните фирми, особено когато са в двойка с цитат. Това е като да получите най-доброто от двата маркетингови света чрез усилията си за изграждане на връзки. Така разпространете традиционните си маркетингови крила и получете възможно най-голямо въздействие от усилията си.

 

 

3. Поставете акцент върху качествените ревюта

През последните няколко години качествените ревюта на клиентите станаха по-важни за успеха на местния бизнес в резултатите от търсенето. Когато клиентът остави публичен коментар на даден бизнес, Google може да разбере по-добре какво клиентите мислят за вашите продукти или услуги. Това помага на вашата марка да изгради повече авторитет, което може да доведе до по-добро представяне в SERP. И никога не подценявайте стойността, която тези ревюта предлагат на потенциалните клиенти. Моля, обърнете внимание на употребата на думата „качество“.

Ако сте започнали да четете този раздел и веднага започнахте да се опитвате да разберете какъв е най-добрият начин да играете със системата, като получавате фалшиви отзиви, поемате по грешен път. Фалшивите отзиви са чудесен начин да покажете данните си в Google My Business, което е истинска болка за възстановяване. Качеството е от ключово значение. Google иска да види широк спектър от ревюта за бизнеса и единственият начин да направите това е чрез получаване на реални отзиви от реални клиенти. Плюс, това ще ви даде няколко възможности за изграждане на авторитет пред потенциалните бъдещи клиенти. Макар че всички ние обичаме да имаме пет звездички на нашите предприятия, просто няма да работи по този начин през повечето време. Клиентите ще се разстроят в някакъв момент и ще оставят отрицателен преглед. Какво правите с този коментар. Отделете време да отговорите на клиента и се опитайте да промените мнението му към по-добро. Този отговор може също така да покаже на бъдещите клиенти, че се интересувате от подобряването на бизнеса си и дори може да допринесе положително за тяхното решение за покупка/използване на услугата ви. Ако възнамерявате да направите повече ревюта към бизнеса си, уверете се, че тези прегледи ще продължат и няма да бъдат маркирани за нарушаване на указанията.

 

Бъдете това, което Вашите клиенти търсят.

Авторитетът е ключов, когато става дума за Local SEO и наистина може да помогне на бизнеса да се представя добре в резултатите от търсенето. Като инвестирате в създаването на местен сайт, създавате положителен ефект на пулсации, който може да окаже огромно влияние върху цялостната кампания. Поддържайте авторитета на първо място в ума си с всичките си усилия на страницата и извън страницата, и аз съм уверен, че ще видите положителни резултати. Може да отнеме известно време, но това ще означава дълготрайни резултати, което е това, което искате, в дългосрочен план.

Прочети още

Искате да ви намират в интернет по-лесно ?

Искате да ви намират в интернет по-лесно?

Тук ще откриете всички тенденции за SEO Оптимизация през 2019г. и как можете да бъдете по-успешни в Интернет за да придобиете още повече клиенти. Чудите се защо вашият уеб сайт не се класира на първа страница в Google? Имате притеснения, че не получавате достатъчно трафик и продажби? Ние от Royal Technology ще Ви помогнем!

Вижте още
Какво означават цифрите от данните на Google

Какво означават цифрите от данните на Google

Данните ви позволяват да изграждате здрава Facebook аудитория. Данните ви позволяват да проследявате и преобразувате.. И както ще разгледаме днес, данните ви позволяват да разберете по-добре търсачката в сърцето на вашите усилия в SEO оптимизация в Google.

Вижте още
seo Варна

3 съвета за WooCommerce SEO

Чудите се как да управлявате по-насочен трафик, за да увеличите продажбите си? Google Анализ вече ви дава ценни данни за органичния Ви трафик. Всичко, което трябва да направите, е да разгледате по-задълбочено отчетите си в Google Анализ и да предприемете правилните мерки за увеличаване на органичния Ви трафик и продажби.

Вижте още
Защо да си направя уеб сайт?

Защо да си направя уебсайт?

В тези динамични дни изграждането на уебсайт е точно толкова лесно, колкото създаването на профил в социалните мрежи. Съвременните платформи ви дават възможност да направите перфектния избор за уебсайт. Но ако търсите наистина важна причина защо да направим собствен сайт, в следващите редове ще откриете нашите неоспорими аргументи за това...

Вижте още