Как да изградим авторитет и релевантност в локалното SEO
Технологиите
прогресивно променят начина, по който правим бизнес. Вече е по-лесно да
намерите услуги и продукти на местно ниво. Всички, включително възрастните
хора, разчитат на онлайн търсене, за да открият местна информация или бизнес.
Излишно е да казваме, че всеки бизнес уебсайт трябва да бъде оптимизиран за Local SEO. Днес това е най-ефективният начин да спечелите конкурентно
предимство на пазара. Четири на всеки пет клиенти разчитат на търсенето, за да
намерят местна информация. Следователно, неуспехът на оптимизиране на местното
SEO може да ви накара да пропуснете до 80% от потенциалните клиенти.
Следователно Local SEO е полезно за популяризиране на продукти и услуги пред
местни клиенти и потенциални клиенти. Местното SEO е различно от
не-гео-специфичното SEO. За локално търсене се използват параметри като
страници със социални профили, локално съдържание, връзки и цитати за
най-подходящите резултати. С течение на годините фокусът върху авторитета на
сайта и уместността става все по-разпространен, тъй като Google продължава да
актуализира основния си алгоритъм. Много нови собственици на бизнес не знаят
откъде да започнат да надграждат местните си SEO кампании. Тази статия просто
обяснява как да постигнете най-висок ранг за локално търсене. Ето полезни
стратегии, които ще ви помогнат да подобрите местните класирания.
1. 1.Оптимизирайте “Google My business”
Какво е „Google my
business?“. Това е онлайн инструмент за организации и предприятия за управление
на тяхното онлайн присъствие. Като го разполагате, помагате на клиентите да ви
намерят и да знаят историята на вашия бизнес. Това е стъпка напред към
дигиталния маркетинг. И така, каква трябва да е първата ви стъпка за
оптимизиране на вашата бизнес страница в Google? Трябва да попълните много
информация за вашия бизнес. Трябва да спазвате всички бизнес указания на Google
и да попълвате правилно цялата информация. Четирите неща, които трябва да
направите, за да оптимизирате своята бизнес страница в Google, включват:
Потвърждаване на
страницата
Преди някоя от вашите
стъпки за SEO се уверете, че
потвърждавате страницата си в Google. Тази стъпка е път към няколко опции за оптимизация. За да
потвърдите, отидете на свързаната страница в Google и кликнете върху
„притежавате ли този бизнес?“, За да заявите бизнеса си. Google ще ви преведе
през процеса на подаване на искане. Когато процесът завърши, до името на
фирмата ви в таблото за бизнес ще се покаже „проверен“ печат.
Предоставяне на
правилна бизнес информация
Следващото ви
действие трябва да бъде актуализиране на бизнес информация. Попълнете името на
вашия бизнес, адреса, URL адреса на уебсайта, телефонния номер и всяка друга
подходяща информация. Тук ще получите някои насоки на Google за актуализиране на
този раздел. Уверете се, че информацията е 100% точна и истинска. Тук има още
едно важно нещо, избягвайте негативното местно SEO, като изберете правилната
бизнес категория. Избройте категория, която казва какъв е вашият бизнес, а не
какво прави. Както можете да изброите бизнеса си като примерно „Производител на желязо ламарина“.
Използвайте Описание
и снимки
Това е раздел, в
който описвате какво прави вашият бизнес с не повече от 300 думи. Тук Google
изисква да използвате подходящи ключови думи и да бъдете уникални. Снимките
също са жизненоважни и осигуряват висока честота на кликване. Осигурете
висококачествени и точни снимки. Google ви позволява да качвате до три снимки.
Така че можете да имате снимка на профила, логото и снимката на корицата.
Поискайте отзиви от
клиенти
Много онлайн купувачи
вярват в оферти с препоръки. Голяма част от клиентите се доверяват и търсят
онлайн отзиви като съвет. Те значително влияят на това как клиентите реагират
на вашия бизнес. Помолете клиентите да прегледат вашите продукти и услуги.
Трябва да се ангажирате да отговорите незабавно на тези отзиви. Използвайте
старание, докато отговаряте както на положителни, така и на отрицателни отзиви
и това може да направи или да разруши вашия бизнес. Можете също да посочите
тази статия: как да настроите Google моя бизнес стъпка по стъпка.
2. 2. Оптимизиране на
заглавни тагове URL Мета описание заглавие и
съдържание
Ако вече имате
уебсайт, на който правите публикации, има неща, които трябва да вземете под
внимание. Трябва да знаете, че всяка публикация в блога е нова индексирана
страница за вашия сайт. Това е възможност да намерите в страниците с резултати
от търсачките. Докато пишете съдържанието си, трябва да го оптимизирате, като
използвате ключови думи с голям обем. Тези ключови думи не трябва да се
показват само в съдържанието, но и в заглавни тагове, URL, мета описание и
заглавие. Мета описанието, маркерите за заглавия и заглавието също
трябва да бъдат закачливи и значими. По отношение на броя на знаците, трябва да
сте кратки, но информативни. Google е склонен да съкращава описания, по-дълги
от 160 думи. Нека разгледаме още един важен елемент в оптимизирането на вашето Local SEO. Това е съдържанието на целевата страница. Това е изключително важна
стратегия за вашия дигитален маркетинг. Трябва да го направите уникален,
информативен и подходящ за читателите. Съхранявайте съдържанието около 300-500
думи и го разделете на подпозиции.
3. 3.Изградете местни връзки и цитати
Изграждането на местни връзки и цитати оказва значително
влияние върху местното класиране. Местните връзки са връзки с местни компании.
Цитирането, от друга страна, е мястото, където вашата бизнес информация се
появява онлайн. Обикновено това е онлайн директория или уебсайт за бизнес
обяви. Трябва да създадете връзки ръчно, за да подобрите класирането си в
търсенето. Няколко неща, които трябва да направите тук, включват:
Партньор с местни публикации и вестници
Потърсете местни събития, свързани с вашата индустрия и
собственици на контакти.
Използвайте публикации в блога на гостите
Свържете се със сайтове за спонсорство
Използвайте лични контакти като лицензиращи бюра,
търговски асоциации и други.
Горното ще ви помогне да придобиете цитати и връзки. Тези
два са мощни инструменти, тъй като информират Google, че сте законна компания.
Можете да научите за бизнес цитирането си чрез инструмент като Brightlocal.
Целта е да бъдат изброени в три типа директории, национални, местни и
индустриално значими.