Защо е важно дори и малкият бизнес да има уебсайт
Освен ако не сте собственик на малък бизнес, който не се интересува от развитие на бранда си, трябва да поръчате изработка на уебсайт. Днес изграждането на бизнес уеб сайт или магазин за електронна търговия е по-лесно от всякога. Вашият онлайн магазин няма да е ограничен до работно време и уебсайта е едно от най-добрите средства за безплатна реклама. Наличието на уебсайт не се свежда само до продажбата на вашите стоки и услуги - то е и до предоставянето на нещо ценно на потенциалните клиенти. Все още не сте сигурни как наличието на уебсайт ще ви помогне да развиете бизнеса си?
Ето десет причини защо всеки бизнес се нуждае от изработка на уебсайт:
1. Вашите клиенти го очакват.
Дори това да беше единствената причина в списъка, пак ще е достатъчна. Помислите за това дали бихте ли се доверили на бизнес, който няма уеб сайт? Ако нямате бизнес сайт, клиентите могат да потърсят подобни услуги или продукти другаде.
2. Той предоставя социално доказателство.
Деветдесет процента от потребителите твърдят, че онлайн рецензиите влияят на решенията им за покупка. Тъй като потенциалните купувачи вече ви търсят онлайн, то отзивите на клиентите на вашия сайт са чудесен начин да впечатлите потенциалните купувачи.
3. Вие контролирате разказа.
Вярно е, че не можете да контролирате това, което другите казват за вас в каналите на социалните медии, но можете да повлияете на общественото възприятие, като създадете своя собствена история чрез бизнес сайт. Фирменият блог помага на собствениците на фирми да получат своето послание, мисия и личност пред целевата си аудитория по-бързо от печатни реклами или брошури.
4. Повече спестено време.
Когато създадете уеб сайт за малкия бизнес, вие позиционирате вашата компания в интернет и можете да достигнете хиляди повече потенциални клиенти за по-малко време, отколкото бихте прекарали в изпращане на десет брошури с традиционна поща.
5. Не са ви необходими широки технически умения.
Не е нужно да сте компютърен специалист. С правилният избор на компанията, която ще създаде Вашият уеб сайт, вие ще получите всичко, което искате.
6. Всичките ви конкуренти имат фирмени уеб сайтове.
Обикновено потребителите започват своето пътуване с проучвания и препоръки от връстници и връзки в социалните мрежи. Проучванията показват, че след като потребителят има представа за това, от какво се нуждае или иска, той започва да изследва и 72 процента от тях влизат в интернет, за да намерят оценки и препоръки.
7. Никога не поставяйте отново знака „затворен за бизнес“.
Никой не иска да работи в 3:00 през нощта, но някои хора обичат да пазаруват тогава. Ако имате бизнес уеб сайт или магазин за електронна търговия означава, че можете да продавате продукти през цялото време - не просто между 9:00 и 17:00.
8. Ще се покажете в резултатите от търсенето с Google.
Помислете за това: 81 процента от потребителите извършват онлайн проучвания преди да направят покупка. Това означава, че те отиват в Google и въвеждат една или повече ключови думи, като „най-добрите кожени обувки“ или, ако знаят какво искат, „ръчно изработени италиански кожени обувки в Лос Анджелис“. Ако нямате уеб сайт, шансовете за показване на страницата с резултати от търсачката са нулеви. Но ако имате сайт, можете да го оптимизирате за търсачките, като по този начин увеличавате шансовете си да се покажете в първите страници на резултатите на Google и да получите по-голяма видимост при потенциални клиенти. Ключови думи, мета описания и заглавия са само част от нещата, които можете да персонализирате на вашия сайт, за да подобрите SEO-оптимизацията на вашата търсачка (SEO).
9. Създайте ресурсен център за вашия персонал.
Освен, че помага на клиентите, вашият бизнес сайт може да бъде полезен и вашите собствени служители. Създайте „orphan page“ (тази, която не се вижда навсякъде в сайта, така че не може да бъде намерена, освен ако на някого не бъде дадена директната връзка) с видеоклипове за самообслужване, учебни материали или дори вътрешни форми, за да помогнете на вашия екип да научи всичко те трябва да знаят по собствения си график.
10. Представете вашите продукти и услуги.
Не само можете да покажете продуктите си или да очертаете подробно услугите си с красиви изображения, но можете да предоставите кратки видео уроци или PDF инструкции за сваляне, за да не дадете на колебливите си клиенти причина да пазаруват на друго място.