Какво означават цифрите от данните на Google

Какво означават цифрите от данните на Google

2019-04-14

27 Статистики за търсенето с Google, които трябва да знаете


Джордж Оруел е бил надарен, проницателен, английски писател, който е живял през първата половина на 20-ти век, Оруел е бил (и остава) известен с критиките си към политическия език. Ключов източник на недоволството на Оруел е употребата на „безсмислени думи“ - тези думи, които поради буйното и двусмислено използване губят общо значение. “Данните“ според мен се превърнаха в безсмислена дума. Чувам го постоянно. Често някой ще го използва и аз няма да знам какво означават. Това е разочароващо.

Така че нека да отнемем секунда, за да дефинираме какво са данните.

Данните са информация. Това е. Ако се огледате из стаята и напишете нещата, които забелязвате, сте събрали данни (които, между другото, третирате като единично или като колективно съществително - сякаш това не е достатъчно объркващо). Тези конкретни данни може да не ви казват нищо полезно или проницателно, но въпреки това са данни.

Това е от решаващо значение. Като маркетолог не се интересувате от безполезна информация. Интересувате се от данни, които можете да използвате, за да развиете по-ефективно марката си, да уловите потенциални клиенти и да продавате продукти (или услуги). Не е по-различно за агенциите; имате нужда от информация, за да обслужвате правилно съществуващите си клиенти и да насочвате потенциални клиенти.

Данните ви позволяват да изграждате здрава Facebook аудитория. Данните ви позволяват да проследявате и преобразувате.. И както ще разгледаме днес, данните ви позволяват да разберете по-добре търсачката в сърцето на вашите усилия в SEO оптимизация в Google.

Обща статистика за търсенето с Google
  1. Всеки ден се правят 3,5 милиарда търсения с Google.

  2. Обемът на търсенията с Google нараства с около 10% всяка година.

  3. Всяка година някъде между 16% и 20% от търсенията с Google са нови - никога преди не са били претърсвани.

  4. 90% от търсенията, направени на настолни компютри, се извършват чрез Google.

  5. 35% от търсенията на продукти започват от Google.

  6. 34% от търсенията „близо до мен“, извършени чрез десктоп и таблети, водят до посещения в магазините.

  7. Средната сесия за търсене на Google трае малко под минута.

  8. Рекламодателите за запознанства и персонални услуги качват най-високите CTR за платени резултати от Google. Малко над 6% от импресиите се превръщат в кликвания!

  9. Органичните резултати на Google с 3-4 думи в заглавието водят до по-високи CTR от органични резултати с 1-2 думи в заглавието.

  10. Google индексира стотици милиарди уеб страници. Като цяло индексът е около 100 000 000 GB.

  11. Ето разбивка на заявките за търсене на Google по дължина:

1 дума: 21.71%

2 думи: 23.98%

3 думи: 19.60%

4 думи: 13.89%

5 думи: 8.70%

6+ думи: 12.12%

  1. Заявките за търсене на формата “__ да избегна” са се увеличили със 150%.

  2. Заявките за търсене на формата “ __ си струва?” Са се увеличили с 80%.

  3. Около 8% от заявките за търсене в Google са въпроси.

  4. "Какво е Bitcoin?" И "Какво е мошеничество?" Бяха двете най-популярни търсения "Какво е ..." от 2018 г.

  5. „Как да гласувате“ и „Как да се регистрирате, за да гласувате“ бяха двете най-търсени „Как да ...“ от 2018 г.

Както споменах в увода, търсим тези части от информация, които ви казват нещо. Нека погледнем по-отблизо най-убедителните данни.


Ключови постъпки

Всяка нова година маркетингът в търсачките носи по-големи възможности (SEM). Тъй като обемът на заявките за търсене, поставени от Google, нараства, толкова по-големи са шансовете за привличане на трафик към уебсайта Ви чрез платените и органични резултати.

Използвайте Google Пазаруване.

Вярно - по-голям процент от търсенията на продукти започват от Amazon и ние със сигурност насърчаваме рекламодателите в електронната търговия да изброяват и рекламират своите продукти там. Но Google пазаруването също е задължително. Милиони потребители използват Google, за да търсят активно продуктите си всеки ден.

Над една трета от заявките за търсене на Google са с продължителност 4+ думи.

По-дългите заявки за търсене са по-подробни заявки за търсене, и по-подробните заявки за търсене са по-малко конкурентни - по отношение както на платените, така и на органичните резултати от търсенето. Ето защо ключовите думи са от решаващо значение за успеха на SEM. Те водят ценен трафик и е възможно да се класирате по-добре с тях.

Статистика за търсенето с Google за мобилни устройства

Тенденциите са очарователни. 52% от глобалния интернет трафик идва от мобилни устройства. Популярността на работния плот като средство за сърфиране в интернет намалява. В името на Вашите маркетингови кампании, трябва да се адаптирате. Смартфоните и настолните компютри са различни.


Мога да видя и четирите най-добре платени резултати, без да превъртаме един инч. И когато търся същата точна заявка на моя телефон …


Показателно е, че нарастващата популярност на мобилните устройства прави печеленето на най-популярното рекламно място, което е много по-важно.

В тази бележка нека научим малко повече за мобилните устройства и за търсенето с Google.

17. 60% от търсенията с Google се извършват чрез мобилни устройства. Само преди 5 години цифрата е почти половината от тази - 34%.

18. Google улавя 95% от пазара на мобилни търсачки в САЩ

19. Приблизително една трета от всички мобилни Google търсения са свързани с местоположението.

20. 65% от кликванията върху платени резултати от търсенето с Google идват от мобилни устройства.

21. Средната CTR за реклама в Google за търсене на мобилни устройства е 4,1%. Това е почти пълен процент по-висок от средната CTR за настолна реклама - 3,17%.

22. Историята при органични резултати е различна. Докато мобилните Google търсачи щракват върху органичен резултат 41% от времето, търсещите от десктоп Google правят това 62% от времето.

23. Рекламодателите в сферата на туризма и хотелиерството получават по-високи CTR за платени мобилни резултати от всички останали. Те са средно 5,36%.

24. 50% от търсените от Google „близо до мен“, извършени чрез мобилен резултат в посещение в магазина.

25. 42% от взаимодействията с марки, свързани с мобилни устройства, включват търсене в Google.

26. Интересът на мобилните потребители към места, които в момента са отворени, се е утроил от 2015 г.

27. Заявките за мобилно търсене са практически толкова дълги, колкото и заявките за търсене в работния плот.


Ключови постъпки

Рекламирайте на мобилен телефон… на Bing. Знам какво си мислиш: „Какво? Току-що ни казахте, че Google улавя 95% от трафика на американски мобилни търсачки. ”Точно така. Което означава, че милиони американци не използват Google за търсене на продукти. Цените са по-ниски. Конкуренцията е по-ниска. Потребителите са там. Вземете реклами от Bing.



Мобилният маркетинг е най-добрият приятел на един магазин. Използвам тази информация от статистики 19, 25 и 27. Над 30% от времето потребителите, които използват Google за мобилни устройства, търсят решения наблизо. Когато изрично включват „близо до мен“ в заявките си за търсене, е много вероятно те да посетят физически магазини.През последните години се наблюдава значителен скок на интереса към магазините, които са отворени по време на търсенето. Ако притежавате (или рекламирате) магазин , трябва да сте и на мобилен телефон.


Повишаването на мобилността влияе по различен начин върху различните индустрии. Ако 7 от всеки 10 търсения в Google за храна се случват на мобилни устройства и само 4 от всеки 10 търсения за банкови услуги се случват на мобилни устройства, има ли смисъл за Red Robin и Bank of America (най-амбициозното кросоувър събитие на всички времена) да има същата стратегия за мобилен маркетинг? Разбира се, че не! Очевидно е, че различията в начина, по който потребителите мислят за тези два сектора на икономиката, влияят върху начините, по които потребителите търсят решения в тях. Направете вашите изследвания. Информирайте се, за да изградите вашата стратегия.

В заключение…

Въпреки че изводите от тези 27 статистически данни са разнообразни, една истина обединява всички тях: Маркетинговото търсене е огромен начин за развитие на вашия бизнес.

Идеята за среща с потребители там, където те вече са, не е нова. Все по-често, година след година, потребителите използват Google, за да търсят решения на техните проблеми. Ако искате да успеете, трябва да ги уведомите, че съществувате и че имате това, което искат.

Можете да заложите в PPC /PayPerClick/ или SEO оптимизация, но използването им в тандем обикновено дава най-добри резултати. Платеният маркетинг в социалните медии също е ефективен, разбира се. Но това е за друга публикация.


Прочети още

Какво означават цифрите от данните на Google

Какво означават цифрите от данните на Google

Данните ви позволяват да изграждате здрава Facebook аудитория. Данните ви позволяват да проследявате и преобразувате.. И както ще разгледаме днес, данните ви позволяват да разберете по-добре търсачката в сърцето на вашите усилия в SEO оптимизация в Google.

Вижте още
6 Общo погрешни схващания, от които Изпълнителните директори се водят при изработването на уеб сайт

6 Общo погрешни схващания, от които Изпълнителните директори се водят при изработка на уеб сайт

Помните ли последния си проект за изработка на уеб сайт? Надхвърлихте бюджета, пропуснахте крайните срокове и останахте разочаровани от почти всички участници в някакъв момент. Повечето изпълнителни директори имат сериозни погрешни схващания за изработката на уеб сайт.

Вижте още
SEO Оптимизация за Вашия малък бизнес

SEO Оптимизация за Вашия малък бизнес

Много е важно да си първи точно там, където оперираш в локалния бизнес. Ето защо ние сме намерили правилните приложими и успешни практики, които са важни в SEO оптимизация Варна. Всички справки от Google показват, че всички бизнеси, които са успешни на локално ниво са успешни и в глобалния бизнес.

Вижте още
Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

В разговор с уеб администратори Джон Мюлер от Google отговори дали плагиатството на съдържание може да навреди на класирането на сайта. Отговорът на Мюлер даде поглед върху това как Google се справя със сайтове, които крадат съдържание и ефекта, който има върху сайта.

Вижте още