Искате да ви намират в интернет по-лесно ?

Искате да ви намират в интернет по-лесно?

2018-12-18

Чудите се защо вашият уеб сайт не се класира на първа страница в Google?

Имате притеснения, че не получавате достатъчно трафик и продажби?

Част от причината за този сценарий според нас от Royal Technology е, че все още прилагате остарели техники в SEO оптимизация. Време е да се запознаете с най-новите маркетингови техники. Позволете ни да споделим някои важни фактори за търсене, с които можете да получите стратегическо предимство пред конкурентите си.

Реалистично нека да поговорим за тенденциите в SEO през 2019 г. Това са някои от важните фактори, които трябва да държите под око:

Мобайл френдли устройства и индексът за мобилни устройства

Използването на смартфоните нараства значително в целия свят. Според Statista, около 5,7 милиарда души ще използват мобилни устройства през 2019 г., което означава, че лесно ще надминат потребителите на настолни компютри. Търсачките класиран напред уебсайтове, които са по-привлекателни за мобилните устройства. През 2015 г. Google изработи усъвършенстван алгоритъм, който изисква "мобилността" като един от ключовите фактори за класиране. Според проучване на Statista през 2018 г. 52,2% от целия уебсайт трафик в световен мащаб е генериран чрез мобилни телефони, което е ръст с 50,3% от предходната година.

Наскоро Google пусна актуализация на първия мобилен индекс, който ще спомогне за класирането на уебсайтовете въз основа на сигнали за класиране от мобилната версия на уебсайтовете. Ако обаче уебсайтът Ви няма мобилна версия или не отговаря, алгоритмите за класиране на Google ще се върнат към версията на уебсайта за настолни компютри. Мобилното съдържание се индексира и използва за показване на списъци както за настолни, така и за мобилни потребители. Така че трябва да поддържате уебсайта си удобен за мобилни устройства, за да увеличите шансовете си за онлайн класиране. Най-добрият начин за това е да използвате Мобилна оптимизация.

Скорост на уеб страници за по-добра ефективност

Бихте ли искали да изгубите ценното си време, като чакате бавен уебсайт, който се опитва да зареди? Вероятно няма да го направите. Никой не би предпочел, наистина. Поради това е наложително Вашият уеб сайт да не консумира повече от 5 секунди, за да се зареди. За тази цел хостингът на уебсайт на надежден хостинг сървър като Superhosting е не само полезен по отношение на класирането в търсачките, но и осигурява по-добра практическа работа на потребителите и подобрява скоростта на уебсайта. Google е внедрил инструмент, който можете да използвате, за да прегледате скоростта на зареждане на уебсайта си, наречена Google PageSpeed Insights за да не се чудите, защо сте индексирани на по-задна позиция. Можете да използвате и други инструменти като Pingdom, Getmetrix, Webpagetest и др. Времето за зареждане на страницата е дългогодишен основен фактор, но през 2019 г. Google ще се фокусира още повече върху него.

Потребителски опит и използваемост

Знаете ли, че използваемостта и ефективността на уебсайта ви оказват влияние върху класирането Ви в търсачките? Google използва изкуствен интелект, алгоритъм Hummingbird и RankBrain, за да анализира поведението на потребителите и да отчете степента на отпадане, процентът на кликванията, повторното посещение, конверсията, споделянето и т.н. Този усъвършенстван алгоритъм сортира милиардите страници, за които знае и намира тези, които се считат за най-подходящи за конкретни заявки.

В първите две точки се опитахме да подчертаем скоростта на страницата и мобилността като част от опита на потребителя. Google ще даде по-голямо значение на тях през 2019 г., особено по отношение на дизайна на потребителския интерфейс на уеб сайта, степента на отпадане от сайта, потребителското съдържание свързано с въпросите, връзките, структурата на сайта, функциите и много други. Значителна част от опита на потребителите е свързана с използваемостта и ефективността на уеб сайта ви.Това е фактор който ще увеличи шансовете на хората да се занимават с уебсайта Ви. Той също така насърчава споделянето, запаметяването, връщането(ре-таргетинг) и подобрява продажбите. Освен това можете да използвате разширения, за да подобрите практическата работа на уебсайта си като Magento и WordPress. По този начин като подобрите както практическата работа на потребителите, така и видимостта ще можете значително да подобрите класирането си в търсачките.

Качествени връзки

Естественото свързване и висококачествено съдържание е ключът към изграждането на връзка, което от своя страна е изключително важно за класирането на SEO. Ако имате препратки от уебсайтове с висок авторитет, които са от значение за вашата индустрия, това е от полза за вашия уеб сайт. Един от основните фактори, които Търсачките използват за да определят достоверността на уебсайта, е чрез свързващата му структура. Фактът е, че препратките са инструмент за интернет навигация на Google. Изграждането на уебсайта ви чрез налинкване помага да се увеличи средното време, необходимо за да работи SEO. През 2019, Google ще акцентира повече върху развитието на мощни връзки, които ще бъдат от полза в дългосрочен план. Ангажираността на потребителите и влиянието върху маркетинга са две от най-добрите стратегии за маркетинг на съдържанието. Бихме предпочели да използваме инструменти като Ahrefs, Semrush, Serpstat и др., за да разберем най-добрите възможности за изграждане на връзки чрез анализиране на стратегията за изграждане на връзка между конкурентите.

Бизнес обяви или Локал SEO

Насочвате ли се към местна аудитория или към маркетингова кампания в конкретен град? Трябва да разберете значението на Локал SEO. Според проучване, направено от Forbes, 95% от потребителите на смартфони са използвали устройството си за извършване на местни търсения, от които 61% са посещавали бизнеса и 59% от тях са закупували. Това ясно показва, че резултатите от търсенията, базирани на местоположения, са основен път за потенциалните клиенти и числеността ще продължи да расте.

Google има алгоритъм за местно търсене, който показва резултати за текущото местоположение и всеки друг конкретен град, държава или места. Например, ако търсите ресторант от мобилния си телефон или работния плот, Google ще показва местни бизнес списъци на близките ресторанти.

Създаването и оптимизирането на вашите бизнес обяви в Google е най-добрият начин за класиране в местните търсения. Ако не се класирате, трябва да имате предвид следните точки:

Името, адресът и телефонът на фирмата трябва да са подобни на всички обяви. Дори тази информация трябва да бъде включена и на вашия уебсайт със схемата.

Подобряването на клиентските отзиви и рейтинги или на местните обяви на Google и на подходящи директории като Yelp и други ще ви помогнат.

Гласово търсене

Мобилни приложения трансформират лицето на онлайн бизнеса. Гласовото търсене се счита за бъдещето и 2018 вече доказва това с виртуални асистенти като Alexa. Според главния изпълнителен директор на Google Сундар Пичай, 20% от заявките за мобилни устройства идват от гласови търсения чрез мобилни приложения като Siri, Google Now и Cortana. До 2020 г. гласовите търсения се очаква да представляват 50% от всички онлайн заявки. Не мислим, че всеки е готов да се изправи пред гласовото търсене, но популярността му значително се увеличава. Можем да станем свидетели на огромен списък от заявки за търсене чрез гласови команди през тази година и това ще промени играта за всяка маркетингова кампания.

Прочети още

Как да се изгради авторитет в Local SEO

Как да се изгради авторитет в Local SEO 2019

Всяка година, която минава през общността свързана със SEO оптимизация, дискусиите на авторитета зад даден сайт стават все по-важна. Докато авторитетът определено печели по-голямо внимание в средите на SEO, той е особено важен фактор за Local SEO от години.

Вижте още
Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

В разговор с уеб администратори Джон Мюлер от Google отговори дали плагиатството на съдържание може да навреди на класирането на сайта. Отговорът на Мюлер даде поглед върху това как Google се справя със сайтове, които крадат съдържание и ефекта, който има върху сайта.

Вижте още
Имате онлайн магазин? Увеличете продажбите си чрез SEO оптимизация

Имате онлайн магазин? Увеличете продажбите си чрез SEO оптимизация

Ако искате да увеличите продажбите си, ще ви е нужна SEO оптимизация за да ви виждат повече хора в Google, като оптимизаторите ще се погрижат да Ви качат по-нагоре в листинга на Google.

Вижте още
Клиенти, които плащат повече за SEO услуги, отчитат по-високи нива на удовлетвореност

Клиенти, които плащат повече за SEO услуги, отчитат по-високи нива на удовлетвореност

Когато става въпрос за намиране на SEO услуги, повечето собственици на малък бизнес разчитат на референции, търсения в Google и онлайн ревюта. Почти 75% от собствениците на бизнес казват, че репутацията на „доставчик“ на SEO е „много“ или „изключително“ важна при вземането на решение дали да ги наемат.

Вижте още