7 добри SEO практики, които трябва да правите, независимо от това, което Google казва.

7 добри SEO практики, които трябва да правите, независимо от това, което Google казва.

2019-10-14

Важно е да се има предвид, че поддържането на добро онлайн присъствие надхвърля класирането за търсене.


    В много отношения органичните класирания за търсене са жизненоважната сила на онлайн бизнес света. SEO специалистите знаят твърде добре, че Google е безмълвен относно това, което влиза в техните алгоритми за класиране при търсене, които те актуализират непрекъснато. Когато се появи нова актуализация, ентусиастите на търсенето бързат да правят предположения как да настроят своите SEO стратегии, за да зарадват всемогъщите ботове на Google. От време на време експертите зад кулисите в Google правят намеци за индикациите за актуализация - „приоритизирайте това, пренебрегвайте това“. Въпреки това, независимо какво мислят или правият в Google, има няколко SEO задачи, на които винаги трябва да обърнете внимание. Ето ги и седемте основни:

  1. Оптимизиране на алт таговете на снимки:

Алт таговете на снимки от отдавна е ценен компонент в SEO оптимизацията.

През последните няколко години все повече се говори за това, че Google използва машинно обучение, за да разбере какво е изображение и за какво е то - което беше основната функция на алт таговете на текста. Значи ли това, че включването на alt текст е загуба на време?

Определено не. 

Независимо какви са новостите за разпознаване на изображенията, няма да загубите нищо като включите добри алт тагове на снимките. Имайте предвид, че машинното обучение е сравнително нова концепция. Alt таг-а на изображението може да бъде напълно остарял през следващите пет до десет години (може би по-рано), но оптимизирането на вашите изображения по „старомодният начин“ е най-добрата и безопасна идея.


  1. Приоритизиране на  авторитета на съдържанието:

Съдържателният "авторитет" е този двусмислен компонент на SEO от самото начало.Очевидно Google иска да представи на потребителите най-достоверното и авторитетно съдържание въз основа на техните заявки за търсене. След актуализацията на Medic Core през август 2018 г. беше повече от ясно, че организациите в отраслите „Вашите пари и вашият живота“ трябва да дават приоритет на E-A-T (експертиза, авторитет, надеждност) на тяхното съдържание. Въпреки това в тази неотдавнашна актуализация за март изглеждаше, че много подробности около тази концепция бяха редактирани (разбира се, това е спекулация).

Хората останаха с въпроса: „Трябва ли да се съсредоточим върху изграждането на авторитет на съдържанието си? Ако да, колко? “. Ясно и просто, ВИНАГИ трябва да работите за създаване на авторитетно съдържание, винаги! 

Това се свежда до основите на създаването на проницателно и надеждно съдържание. Улеснете обикновения потребител да консумира, посочете достоверни данни / информация, за да подкрепите вашите претенции. Тези общи стратегии за създаване на авторитетно съдържание са верни от създаването на интернет.


3. Създаване на по-дълго съдържание:

Джон Мюлер публично каза, че самото броене на думи не е фактор за класиране.

„На някои страници има много думи, които не казват нищо, броят на думите не е показателен за качеството.“ Имайки това предвид, Google не е задължително да класира съдържанието ви въз основа само на броя на думите. Съдържанието на късата форма има същия потенциал за класиране като дългата форма.

Но това означава ли, че трябва да се стремите само да създавате по-кратко съдържание? - Не! 

Най-важното при създаването на съдържание е да предоставя най-добрата възможна информация, базирана на определени заявки и по-важното - намерението на потребителя. Може би ще направите това с 500 думи; може би са необходими 5000. В крайна сметка зависи от вас да използвате най-добрата си преценка като собственик на сайта. Според неотдавнашното проучване за казуса за съдържание на Backlinko „Съдържанието с дълги форми получава средно със 77.2% повече връзки от кратките статии. Следователно съдържанието с дълга форма изглежда идеално за придобиване на обратна връзка. " Това води и до подобрени органични резултати от търсенето. Имайте предвид, че частите със съдържание с по-голям брой думи имат по-голям потенциал да насочват по-подходящи заявки и да стигнете до причината на намерението за търсене. Така че, много често е по-добре да създавате по-дълго съдържание. Елиминирайте излишното и се уверете, че отговаряте на належащи въпроси със смислена и достоверна представа.


4. Имайте предвид AMP /Accelerated Mobile Pages/


Тези дни (независимо от това как се отразява на класирането) AMP се превърна в абсолютна необходимост предвид нарастващия брой мобилни търсения. Една от най-големите актуализации на Google за 2018 г. беше внедряването на първи индекс за мобилни устройства. Оттогава се носят слухове, че AMP влияе на класирането под някаква или друга форма.

И така, струват и си AMP страниците? - Абсолютно!

В момента скоростта на приемане нараства. Близо 31 милиона домейна приеха AMP през последната година. SEO се отдалечава от настолните компютри и се прехвърля към малкия екран. Колкото по-дълго избягвате внедряването на AMP, толкова по-назад ще оставате. 


5. Насочване на ключови думи по LSI /Latent Semantic Indexing/, но не и за класиране:

Ключовите думи с латентно семантично индексиране не влияят пряко на класирането ви при търсене. Въпреки това, отделянето на време за щателен избор на ключови думи от LSI може да ви помогне да покриете необходимата информация, свързана с ключовите думи и фрази, към които първоначално сте насочени. От своя страна това ще ви помогне да получите класиране за тези подходящи думи за търсене и да избегнете санкции за прекалено много ключови думи.

Ако не използвате LSI ключови думи, ще бъде по-трудно Google да определи SEO корелациите и да се припокрива между съдържанието на вашия уеб сайт. От своя страна това ще ви помогне да получите класиране за тези подходящи думи за търсене и да избегнете санкции за напълване на ключови думи. Така че, вместо да се опитвате да използвате едни и същи ключови думи и фрази многократно в цялото си съдържание, включването на LSI ключови думи е от решаващо значение за подпомагане на ботовете на Google да разберат вашите съобщения и съответствието му с намеренията на потребителя. Целта е да ги включим по естествен, разговорен начин. Ако се използват правилно, LSI ключовите думи ще помогнат на посетителите на уеб сайта да намерят нужните отговори, както и да помогнат на Google да разбере по-добре съдържанието ви.


6. Ключовите думи в името на домейна са пределни за класиране:

Дните на домейни с точно съвпадение, работещи с SEO магия, отдавна са отминали.

Днес URL адресът на домейн играе пределна роля в факторите за класиране на Google. 

Според Google: „Искате отговора, а не милиарди уеб страници, така че системите за класиране на Google сортират стотици милиарди уеб страници в нашия индекс за търсене, за да ви дадат полезни и подходящи резултати за части от секундата.“ Това не винаги означава, че използването на ключови думи във вашия домейн е ужасно нещо. Домейните с точно съвпадение могат потенциално да играят роля за подреждането на уеб страницата ви. Но е скучно.

Ключът е да персонализирате домейна около потребителските намерения. Например, нека потърсим “lawyer marketing.” в Google: 




Повечето от най-добрите списъци включват този термин в името на домейна.


Потребителското намерение зад тази заявка е доста ясно: юристи, които търсят маркетингови услуги. Имайки това предвид, включително тази фокусирана ключова дума може да помогне на  уеб сайт или доставчик на услуги да се класира за тази конкретна заявка. 

Така че, в някои случаи, включването на ключови думи в името на домейна ви може да даде указания за това какво представлява вашият сайт, както и да насочва потребителите към отговорите, от които се нуждаят. Сега това определено няма да работи за всеки домейн.

Нека в Google сега да потърсим терминът “muffler replacement.” .



Забележете, че в нито един от горепосочените домейни няма съвпадение на ключови думи. За заявки като тази, Google е определил, че търсещите често търсят ресурси като директории, ръководства и инструкции за направи си сам. Следователно използването на тези ключови думи в домейн не би донесло много полза. Имайте предвид, че ако решите да опитате това, трябва да сте МНОГО внимателни. Google прекъсна практиката на домейн с точно съвпадение, когато хората започнаха да го злоупотребяват.


7. HTTPS

Google заяви, че HTTPS е лек фактор за класиране. Джон Мюлер дори потвърди това през януари. Въпреки че технически нямате нужда от HTTPS, за да бъдете индексирани от Google, това НЕ означава, че не трябва да получавате SSL сертификат! 

Когато влизате в  уеб сайт, Google много ясно посочва дали е защитен или не. Светлият червен символ и етикетът „Не е сигурен“ могат да накарат хората да напуснат сайта ви незабавно - особено ако вземете каквато и да е лична информация като имена, адреси, информация за кредитна карта и т.н. Направете себе си и посетителите си солидни и се уверете, че вашият сайт е защитен - независимо как влияе на класирането на Google.


Обобщение:

Очевидно искате да се поставите в най-добрата позиция да се класирате добре в Google. Но е важно да се има предвид, че поддържането на добро онлайн присъствие надхвърля класирането за търсене. Без значение какво Google казва или мисли, има много задачи, свързани със SEO, които не бива да пренебрегвате. Някои са просто разумни за правене, защото не ви влияят отрицателно, а някои са просто идеални за по-голямото благо.



Прочети още

Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

Google за кражбите на съдържание и ефекта при класирането му

В разговор с уеб администратори Джон Мюлер от Google отговори дали плагиатството на съдържание може да навреди на класирането на сайта. Отговорът на Мюлер даде поглед върху това как Google се справя със сайтове, които крадат съдържание и ефекта, който има върху сайта.

Вижте още
7 добри SEO практики, които трябва да правите, независимо от това, което Google казва.

7 добри SEO практики, които трябва да правите, независимо от това, което Google казва.

В много отношения органичните класирания за търсене са жизненоважната сила на онлайн бизнес света. SEO специалистите знаят твърде добре, че Google е безмълвен относно това, което влиза в техните алгоритми за класиране при търсене, които те актуализират непрекъснато.

Вижте още
Имаш фризьорски салон? Увеличи ангажиментите си!

Имаш фризьорски салон? Увеличи ангажиментите си

Вие сте собственик на фризьорски салон и искате да увеличите работата си ? Страхотна идея! Ние ще Ви помогнем да увеличите клиентите си! Ами да започваме!

Вижте още
Имате онлайн магазин? Увеличете продажбите си чрез SEO оптимизация

Имате онлайн магазин? Увеличете продажбите си чрез SEO оптимизация

Ако искате да увеличите продажбите си, ще ви е нужна SEO оптимизация за да ви виждат повече хора в Google, като оптимизаторите ще се погрижат да Ви качат по-нагоре в листинга на Google.

Вижте още